فتل: مهارت و تجربه ام جواب منتقدانم را می دهد


فرمول یک ایران – سباستین فتل راننده فراری پس از بد شانسی خود در جایزه...
فرمول یک ایران – سباستین فتل راننده فراری پس از بد شانسی خود در جایزه بزرگ باکو گفت تجربه یک دهه رقابت در فرمول یک به او کمک خواهد کرد تا از مسابقات بیشتر لذت ببرد و امتیازات از دست رفته خود را جبران کند. راننده آلمانی فراری فصل را با دو برد پیاپی آغاز کرد اما اتفاقات دو مسابقه چین و باکو باعث شد او صدر جدول را به همیلتون ببازد. با توجه...

فرمول یک ایران – سباستین فتل راننده فراری پس از بد شانسی خود در جایزه بزرگ باکو گفت تجربه یک دهه رقابت در فرمول یک به او کمک خواهد کرد تا از مسابقات بیشتر لذت ببرد و امتیازات از دست رفته خود را جبران کند.

راننده آلمانی فراری فصل را با دو برد پیاپی آغاز کرد اما اتفاقات دو مسابقه چین و باکو باعث شد او صدر جدول را به همیلتون ببازد. با توجه به اتفاقات فتل هیچ نگرانی را احساس نمی کند و همچنان فراری را رقیب اصلی و بسیار نزدیک مرسدس می داند:

نتایج هیچ چیزی را تغییر نخواهد داد. ما همچنان خودروی بسیار سریعی داریم. من باید تلاش کنم. من فکر می کنم شما وقتی بزرگ می شوید دیدگاه خود را نسبت به بسیاری از مسائل تغییر خواهید داد. من امیدوارم که رفتار هوشمندانه تری داشته باشم و انگیزه و آرزو های خودم را کمی بالاتر ببرم. شما باید به چیز های متفاوتی نگاه کنید.

من فکر می کنم مهمترین چیز این است که بدانید که هستید و توانایی های خود را بشناسید و اعتماد به نفس کافی داشته باشید فقط در این صورت است که کمتر به صداهای اطراف خود گوش می دهید و به فکر لذت بردن از مسابقه و رسیدن به قله های بالاتر باشید.

فتل: مهارت و تجربه ام جواب منتقدانم را می دهد فتل: مهارت و تجربه ام جواب منتقدانم را می دهد سباستین فتل – مسابقه گرندپری آذربایجان 2018

قهرمان چهار دوره از مسابقات که با همیلتون رقابت سختی برای کسب پنجمین قهرمانی جهان و رسیدن به رکورد فانجو دارد مرتکب شدن هر چه کمتر اشتباهات در رقابت برای قهرمانی را یکی از عوامل اصلی موفقیت می داند و همچنین اعلام کرد اتفاقات مسابقه چیزی فراتر از کنترل هر راننده ای در مسابقه است:

وقتی در رده های جلو رقابت می کنید نباید اشتباهات زیادی داشته باشید. به هر حال وقتی برای قهرمانی رقابت می کنید و در چند سال گذشته نیز چنین وضعیتی داشتید مشخص می کند که در سطح بالایی قرار دارید و تلاش زیادی می کنید اما این تلاش نباید فقط درون پیست باشد، بعضی مواقع بیرون پیست مهم تر از درون پیست خواهد بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته