الگوبرداری سرمربی پرسپولیس از کی‌روش


الگوبرداری سرمربی پرسپولیس از کی‌روش

فصل گذشته پرسپولیس تیم خوب و سر و حالی بود که به راحتی در لیگ برتر قهرمان شد و تصورها بر این بود که در لیگ قهرمانان آسیا هم روی سکو خواهد رفت اما سر بزنگاه 4 گل از تیم الهلال خورد تا رؤیای آسیایی تیم بر باد رود.

الگوبرداری سرمربی پرسپولیس از کی‌روش
به گزارش خدمت؛ خوردن 4 گل از تیم الهلال موجب انتقادات زیادی از برانکو شد، حتی دیدید جعفر کاشانی، رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس در آن برهه از زمان گفته بود برانکو برای کلاس اول مربی خوبی است و تیم برای موفقیت در آسیا باید به دنبال یک مربی قوی‌تر باشد.

در هفته‌های اخیر شاهد بازی پرسپولیس با دو هافبک تدافعی بودید – محسن ربیع‌خواه و کمال‌الدین کامیابی‌نیا – البته در این بین ربیع‌خواه مصدوم شد. این نمایش شاید خیلی باب میل طرفداران و حتی برخی از کارشناسان فوتبال نبود به این خاطر که همیشه بازی‌های خوب از پرسپولیس دیده بودند اما بهتر از 4 گل خوردن از تیم الهلال است.

پرسپولیس پیش از سفر به امارات و مهیا شدن برای بازی با الجزیره تاکتیک دفاع و ضد‌حمله را تمرین کرد. این شاید سبک بازی تیم ملی در سال‌های اخیر باشد. تیم ملی در همه سال‌های اخیر هیچ وقت زیبا بازی نکرده اما همیشه نتیجه گرفته و این همه راه‌های انتقاد را بسته کرده است. البته الجزیره تیم آنچنان با صلابتی نیست که پرسپولیس بخواهد در برابر این تیم صفر تا صد دفاعی بازی کند اما پرسپولیس از هم‌اکنون آماده است در صورت لزوم در برابر تیم‌ها دفاعی فوتبال کند چون این سبک را در بازی‌های هفته‌های اخیر لیگ برتر آزمایش کرده است.

برانکو به خوبی فهمیده که حالا قهرمانی در لیگ برتر برای هواداران تیم پرسپولیس تکراری شده و حالا چشم انتظار موفقیت تیم در لیگ قهرمانان آسیا هستند. البته این سبک از بازی بدون ایراد است. ماگات در این باره می‌گوید: «در برخی از بازی‌ها برای پیروزی و کسب 3 امتیاز لازم است به گونه‌ای بازی کنی که تماشاگران لذت نبرند... »
بعد از بازی بی‌شک تماشاگران از نتیجه حرف خواهند زد. در صورتی که هر قدر خوب بازی کنی ولی ببازی باخت مورد بحث قرار می‌گیرد.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب