آلبوم «پیدای پنهان» با صدای سالار عقیلی راهی بازار شد


آلبوم موسیقی «پیدای پنهان» با آهنگسازی «احسان انوریان» و آواز «سالار عقیلی»، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «آوای راز مهر کویر» روانه بازار موسیقی شد.

آلبوم «پیدای پنهان» با صدای سالار عقیلی راهی بازار شدآلبوم موسیقی «پیدای پنهان» با آهنگسازی «احسان انوریان» و آواز «سالار عقیلی»، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «آوای راز مهر کویر» روانه بازار موسیقی شد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «پیدای پنهان» در فضایی از موسیقی کلاسیک و در قالب ۸ قطعه به نام های «پیدای پنهان-مقدمه»، «پیدای پنهان»، «آرام جان-ساز و آواز»، «در میان آب و آتش»، «تکنوازی سنتور»، «سودای دل»، «شب-ساز و آواز» و «حکایت شیرین»، بر اشعاری از «عطار»، «حافظ»، «مولانا»، «فائز دشتستانی» و «مهشیدالسادات کسایی»، به اجرا در آمده است.

رضا انسان (تار)، علی فربودنیا (کلارینت)، پدرام فریوسفی (ویولون و آلتو)، بابک غسالی (عود)، مهرداد عالمی (ویولونسل)، یاشار شکرریز (بم تار)، مرجان خوش‌اندام (دف، تنبک، کوزه) و احسان انوریان (سرپرست، سنتور) در این آلبوم به نوازندگی پرداخته‌اند.

شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «پیدای پنهان» با آهنگسازی «احسان انوریان» و صدای «سالار عقیلی»، توسط «آوای راز مهر کویر» منتشر شد و علاقمندان می توانند جهت تهیه نسخه فیزیکی و اورجینال اثر، به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه نمایند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دستور آقای وزیر برای رسیدگی به وضعیت فرامرز صدیقی