مرکز تست درایو رنو در شرق تهران افتتاح می‌شود +...


...

شرکت‌های واردکننده خودروهای خارجی به دلیل افزایش رقبا وارد رقابت کیفی و خدمات پیش و پس از فروش شده‌اند و همانند سال‌های قبل که صرفا مشتریان از یک سری شرکت‌های واردکننده اقدام به خرید خودروی خارجی می‌نمودند نبوده و این شرکت‌ها به مشتری و بازاریابی و خدمات پس از فروش اهمیت زیادی می‌دهند. نگین خودرو نماینده رسمی محصولات رنو فرانسه در کشور به دنبال راه اندازی یک مرکز تست درایو حرفه‌ای و اختصاصی برای رنو است که از استانداردهای بسیار خوبی برخوردار بوده و انتخاب خودرو برای مشتریان را آسان می‌نماید.

تبلیغات
اخبار تکنولوژی / بلیط هواپیما / بیت کوین

مرکز تست درایو رنو در شرق تهران افتتاح می‌شود +...

به گزارش چرخان، نگین خودرو نماینده رسمی محصولات رنو در کشورمان در حال آماده سازی مرکز تست درایو رنو در شرق تهران است که با استفاده از آن، مشتریان رنو می‌توانند با تست انواع محصولات این شرکت انتخاب آسان‌تری را تجربه کرده و بتوانند عملا کیفیت محصولات این شرکت فرانسوی را آزمایش نمایند.

مرکز تست درایو رنو در شرق تهران افتتاح می‌شود +...

نگین خودرو بیش از ۶ ماه است که طرحی به مشتریان خود ارائه کرده و آن تست دو محصول پرفروش این شرکت یعنی رنو تلیسمان و کولئوس است که در نمایندگی‌های این شرکت انجام می‌شود اما برنامه این شرکت به این گونه خواهد بود که تست‌های آینده در مراکز تست درایو این شرکت انجام گردد. البته در حال حاَضر تست درایو دو محصول نامبرده شده در نمایندگی‌های این شرکت برقرار بوده و به قوت خود باقیست.

مرکز تست درایو رنو در شرق تهران افتتاح می‌شود +...

نگین خودرو به دنبال اجرای دقیق استانداردهای جهانی برای زنجیره فروش خودرو بوده و به همین دلیل پس از برقراری شرایط استاندارد در ۱۲ نمایندگی این شرکت در سرتاسر کشور، امکان تست درایو برای مشتریان فراهم شده و مرکز تست درایو شرق تهران نیز دارای استانداردهای دقیق بین‌المللی خواهد بود.

متقاضیان تست درایو خودروهای این شرکت می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی نگین خودرو از شرایط این امکان مطلع شوند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چرا آیرودینامیک خودروهای برقی اهمیت بسیار زیادی دارد؟