برگزاری دوره هماهنگی سالیانه داوران تکواندو در کرمان


در راستای دانش افزایی، ارتقای سطح داوری و آموزش قوانین جدید، دوره یک روزه ی هماهنگی و باز آموزی سالیانه داوران تکواندوی سراسر استان در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی کرمان برگزار شد.

برگزاری دوره هماهنگی سالیانه داوران تکواندو در کرمان

به گزارش فانوس، سلمان خواجه حسنی، دبیر هیئت تکواندو استان کرمان با اشاره به اینکه دوره هماهنگی سالیانه داوران تکواندو به منظور ارتقای سطح علمی و فنی داوران استان کرمان و آشنایی آنها با آخرین تغییرات داوری برگزار شد، گفت: این دوره در بخش بانوان با شرکت 30 مربی با حضور استاد صفریان از تهران و در بخش آقایان با شرکت 45 نفر به مربیگری استاد سعید کروندی از اصفهان در بخش های مختلف در در محل خانه تکواندو استان کرمان، سالن بشری برگزار شد.

وی افزود: این دوره هر ساله به منظور یکسان سازی و هماهنگی شیوه های آموزش و انتقال آخرین تغییرات در قوانین با حضور داوران خانم و آقا برگزار می شود.

خواجه حسنی تصریح کرد: ساعت 8 صبح امروز نیز آزمون کشوری دان ٣ و ٤ آقایان با حضور ٥٠ شرکت کننده از سراسر کشور در محل خانه تکواندو استان کرمان، سالن بشری برگزار می شود.

وی یادآور شد: سعید کروندی از اصفهان به عنوان ناظر فدراسیون و مجید عبدالرشیدی و اکبر صانعی از کرمان به عنوان ناظران کرمانی بر انجام این آزمون نظارت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟