5 ایرانی در جمع بهترین های تکواندو جهان


5 ایرانی در جمع بهترین های تکواندو جهان

آخرین رنکنیگ المپیکی فدراسیون جهانی تکواندو حکایت از حضور 5 نماینده از کشورمان در جمع بهترین های جهان دارد.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سایت رسمی فدراسیون جهانی رده بندی المپیکی تکواندوکاران در ماه «می» با احتساب امتیازات رقابتهای برگزار شده تا پایان ات ماه «آپریل ۲۰۱۸ از جمله رقابتهای جام فجر و جام باشگاههای آسیا را اعلام کرد.

بر همین اساس فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم با ۳۲۰/۵۲ امتیاز در رده چهارم باقی بماند و آرمین هادی‌پور دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز با ۲۵۸/۴۵ امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

ابوالفضل یعقوبی در وزن ۶۸- کیلوگرم با ۱۸۵/۴۶ در رده نهم جای دارد. مهدی خدابخشی نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم کشورمان نیز با ۲۱۹/۹۱ امتیاز جایگاه نهم را به خود اختصاص داده است. سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم نیز با ۲۸۰/۸۷ امتیاز در رده ششم قرار گرفته است.

در گروه زنان نیز مبینا نژاد کته‌سری در وزن ۴۹- کیلوگرم با ۸۰ امتیاز در رده ۵۰ قرار دارد و ناهید کیانی نیز با ۷۹/۸۸ امتیاز رده ۵۱ را به خود اختصاص داده است.

کیمیا علیزاده در وزن ۶۷- کیلوگرم با ۸۵/۵۰ امتیاز رده ۳۸ را به نام خود ثبت کرده است. زهرا پوراسماعیل نماینده سنگین وزن کشورمان با ۸۴/۱۴ امتیاز در رده ۳۶ قرار گرفته و اکرم خدابنده نیز با ۸۳/۳۴ امتیاز در رده ۳۷ جای دارد.

با نگاهی کوتاه به این رده بندی می توان دریافت که در بخش مردان علاوه بر این ۵ تکواندوکار، میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم با رنکنیگ ۲۳ و سعید رجبی با رنکنیگ ۲۸ اجازه حضور در مراحل بعدی گرندپری را دارند. در بخش بانوان هنوز هیچ نماینده ای کشورمان به رنکنیگ زیر ۳۰ نرسیده است.

رقابتهای قهرمانی آسیا فرصت مناسبی است تا تکواندوکاران کشورمان با کسب امتیازات مناسب خود را به شرایط حضور در گرندپری ها برسانند.

کد خبر 4293860

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت