پایان کار پسران ایران با دو نقره و دو برنز


پایان کار پسران ایران با دو نقره و دو برنز

پرونده تیم کاراته جوانان ایران در بخش پسران با دو نقره و دو برنز در هفدهمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا بسته شد.


به گزارش خبرنگارمهر، این دوره از مسابقات با حضور ۳۸۵ کاراته کا از ۲۵ کشور به میزبانی ژاپن در اوکنیاوا جریان دارد. در ادامه این مسابقات و در مبارزات رده سنی جوانان تیم پسران کشورمان موفق به کسب ۲ مدال نقره توسط نوید محمدی و ابوالفضل میرزایی و ۲ برنز توسط علیرضا فرجی و علیرضا حیدری شد.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، ابوالفضل میرزایی در اولین دیدار پس ازتساوی صفر بر صفر مقابل چانی هورن از کامبوج با رای داور برنده تاتامی شد در دومین دیدار ۴ بر ۳ یودا دی از اندونزی را شکست داد. سپس ابوالفضل میرزایی ۹ بر صفر اویو نورلانبک از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و در نیمه نهایی موفق شد ۵ بر صفر تک لیونگ از ماکائو را مغلوب کند و فینالیست شود. او در فینال مقابل منصور باتیرگالی از قزاقستان نتیجه را واگذار کرد. در این دیدار حریف قزاقستانی با استفاده از قانون سنشو پس از کسب نتیجه ۵ بر ۵ برنده میدان شد.

در وزن ۷۶+ کیلوگرم، نوید محمدی ابتدا ۳ بر ۲ علی اسماعیل از اردن را برد. سپس با نتیجه ۸ بر صفر پاندیتا جی ال از سریلانکا را مغلوب کرد و در ادامه ۶ بر صفر شاخژوجان بویموخامدوف از ازبکستان را شکست داد.
محمدی در مبارزه فینال مقابل عمر الازمی از عربستان ۵ بر یک مغلوب شد و مدال نقره را بر گردن آویخت.

در وزن ۵۵-کیلوگرم، علیرضا حیدری در مبارزه نخست پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل للی شی از چین در هانتی برنده میدان شد. در ادامه ۲ بر صفر از ارسیال محمد از اندونزی شکست خورد تا در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه دهد.
او در این گروه ابتدا ۳ بر ۲دراو پاندی از هند را برد و در دیدار رده بندی پس از تساوی ۳ بر ۳ مقابل بیرجای شریتشای از نپال با رای داور برنده تاتامی شد و صاحب مدال برنز این وزن گردید.

در وزن ۶۱- کیلوگرم، علیرضا فرجی ۲ بر صفر محمد الاسیری از عربستان را با شکست بدرقه کرد. در ادامه ۴ بر یک مقابل عبدالله حمد از اردن باخت تا به گروه شانس مجدد راه یابد.
او در این گروه ابتدا ۸ بر صفر یائو چو از چین تایپه را شکست داد و در ادامه ۳ بر ۲حلیم آرلندی از اندونزی را برد و مدال برنز را از آن خود کرد.

در وزن ۷۶- کیلوگرم، حسین کابلی ابتدا موفق شد ۷ بر ۵ پرابو بارات از مالزی را شکست دهد. سپس ۴ بر یک مغلوب عاریف فادیلا از اندونزی شد و با شکست کاراته کا اندونزیایی در مرحله بعد، کابلی هم از دور رقابتها کنار رفت.

کد خبر 4294490

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

«اوزکان» گزینه مناسبی برای جودو ایران است/ آینده خوبی خواهیم داشت