برپایی تور گردشگری تبریز 2018 در لاهیجان و انزلی


در نخستین روز از هفته میراث‌فرهنگی تور گردشگری تبریز 2018 در لاهیجان و...
در نخستین روز از هفته میراث‌فرهنگی تور گردشگری تبریز 2018 در لاهیجان و انزلی اجرا شد.

به گزارش ایسنا، در نخستین روز از هفته ملی میراث‌فرهنگی گیلان، تور بزرگ گردشگری تبریز 2018 در لاهیجان برگزار شد. در این برنامه که گروه‌های نمایشی آذربایجانی و گیلانی حضور داشتند بخش زیادی از فعالان گردشگری گیلان و استان آذربایجان‌غربی حضور داشتند.

وی ادامه داد: یکی از رویدادهای مهمی که سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان در سال‌جاری برگزار کرد، رویداد گردشگری تبریز 2018 بود. علاوه‌بر جنبه‌های محتوایی این برنامه که در تبریز به اجرا درآمد، به‌منظور جریان‌سازی این رویداد گروه‌های گردشگری تبریز در همه مناطق کشور هدایت شدند. چیزی حدود 500 نفر از گروه‌های فعال گردشگری در قالب تورهای مختلف امروز 24 و 25 اردیبهشت در قالب برنامه تبریز 2018 در شهر بندرانزلی و لاهیجان حضور داشتند.

«رضا علیزاده» خاطرنشان کرد: این برنامه با محوریت نمایش‌های آئینی و بومی و صنایع‌دستی و بازدید از جاذبه‌های گردشگری به اجرا درآمد. هدف ما این است که ظرفیت‌های گردشگری استان گیلان را به نحو احسن با این رویداد انعکاس بدهیم و معرفی کنیم تا زمینه ورود گردشگران به‌ویژه گردشگر خارجی را در گیلان فراهم کنیم.

وی ادامه داد: واقعیت این است که ایونت‌ها و رویدادهای گردشگری از جمله موقیعت‌هایی هستند که معرفی دقیق‌تری از موقعیت‌های کمتر شاخته شده کشورمان ارائه می‌دهد.هم در واقع رونق فعالیت گردشگری به ویژه در زمان‌های غیر پیک پیک سال و به ارتقاع سفر را در پی خواهد داشت.

علیزاده در خصوص انتخاب این دو شهر به‌عنوان میزبان تور سفر تبریز یادآور شد: شهرستان بندرانزلی به‌علت موقعیت ممتاز گردشگری و هم تالاب هم اسکله‌ها و هم موقعیت ممتاز علمی تجاری انزلی اهمیت داشت که بار دیگر روی این ظرفیت کار کنیم. ضمن این‌که ورود این تور سمت چابکسر به استان گیلان بوده و از آستارا خارج خواهند شد. لاهیجان هم‌چون جزو مناطق نمونه گردشگری است که در کشور به ثبت رسیده از همین‌رو ما این شهر را انتخاب کردیم.

انتهای پیام


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته