تحقق دانشگاه کارآفرین برنامه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی است


تحقق دانشگاه کارآفرین برنامه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی تحقق دانشگاه کارآفرین را از اهداف و برنامه های اولویت‌دار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر عزیز جوانپور در مراسم تکریم و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با اشاره به سیاست ها و تأکیدات دکتر ولایتی رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر تلاش مضاعف برای فراهم کردن دانشگاه کارآفرین از مسئولان و دست اندرکاران قسمت های مختلف دانشگاهی خواست در راستای محقق کردن این امر مهم تلاش کنند.

وی گفت: در این مقطع زمانی دانشگاه آزاد اسلامی با کاهش دانشجو مواجه است همچنان که همه دانشگاه ها حتی دانشگاه های ملی نیز با صندلی خالی و افت دانشجو مواجه هستند، اما از توانمندی ها و قابلیت های مختلف دانشگاه باید برای پیشرفت دانشگاه و توسعه همه جانبه استفاده کنیم و تحقق این امر نیز در گرو همکاری و همراهی تک تک قشر فرهیخته دانشگاهی بویژه استادان دانشگاه میسر است.

تحقق دانشگاه کارآفرین برنامه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس واحد تبریز گفت: قبلاً دانشگاه های آزاد اسلامی فقط آموزش محور بودند ولی باید در این وضعیت در تمامی زمینه های علمی، پژوهشی، دانش بنیان، کارآفرینی و طرح های اقتصادی نیز فعالیت دوچندان شود تا برخی از همکاران و نیروی مازاد شاغل در حوزه های دیگر بکار گیری شوند و در این خصوص انتظار داریم مسئولان امر و همه دست اندرکاران دانشگاه را در رسیدن به اهداف عالیه دانشگاه کمک کنند.

وی در این جلسه از حمایت و همراهی مسئولان شهرستان قدردانی کرد و افزود: انتظار داریم همه مسئولان ما را در رسیدن به اهداف متعالی دانشگاه کمک کنند و الحمدلله این مساعدت ها در شهرستان اهر ملموس است که امیدواریم مدیریت جدید با تجربه علمی و پژوهشی و اجرایی خود بتواند از این ظرفیت ها به نفع دانشگاه استفاده کند.

تحقق دانشگاه کارآفرین برنامه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی است

جوانپور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان کمک حال روسای واحدها بوده و تلاش خواهد کرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را به دلیل قابلیت های لازم در زمینه های مختلف کمک کند.

رئیس واحد تبریز با قدردانی از خدمات دکتر نادر اسدی رئیس سابق واحد اهر، دکتر ابراهیم قربانی کلهر را به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر معرفی کرد.

تحقق دانشگاه کارآفرین برنامه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استتحقق دانشگاه کارآفرین برنامه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی است


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!