لذت بازی با خودروهای کنترلی در xDroid...


...

رانندگی با خودروهای کنترل از راه دور کوچک می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد و بازی‌های ویدئویی نیز لذتی برابر با این ابزار دارند. گروهی از کارآفرینان اتریشی تصمیم گرفته‌اند که این دو سرگرمی را را در قالب سیستم xDroid ترکیب کنند. این مجموعه شامل یک یا چند کامیون کنترل از راه دور ۴WD با مقیاس یک شانزدهم است که با یک برنامه iOS / Android و دستگاه‌های LED تخت معروف به xPoints کنترل خواهند شد.

تبلیغات

لذت بازی با خودروهای کنترلی در xDroid...

با استفاده از این برنامه در گوشی‌های هوشمند خود، کاربران می‌توانند از راه دور xDroids را از طریق Wi-Fi از محدوده حضور خود تا ۸۰ متر (۲۶۰ فوت) دورتر کنترل کنند. خودروهای این سیستم کمی هوشمندتر هستند و از سنسورهای خاصی بهره می‌برند و کاربر می‌تواند تنظیمات مختلفی را بر روی آنها تنظیم کند. این برنامه علاوه بر این اجازه می‌دهد تا بازیکنان در هر مسابقه، پنج بازیکن / xDroids را در اختیار داشته باشد.

لذت بازی با خودروهای کنترلی در xDroid...

با توجه به سبک انتخاب شده از سوی بازیکنان، xPoints های متصل به Wi-Fi انواع مختلفی از پاداش‌ها را به عنوان جایزه برای خودروها فعال می‌کنند. علاوه بر این، بازی برای برندگان در هر متر xMiles در نظر می‌گیرد که بوسیله آن می‌توانند بخش‌های دیگر مسابقه را باز کنند. خود کامیون‌ها با یک باتری Ni-MH (هیدرید نیکل فلزی) کار می‌کنند که با هربار شارژ یکساعت شارژدهی می‌کنند، در حالی که هر xPoint به مدت ۱۰ ساعت شارژ باقی می‌ماند. اگر شما علاقه‌مند به داشتن یک سیستم xDroid هستید، در حال حاضر حداقل ۱۲۹ یورو (حدود ۱۵۲ دلار) باید پرداخت کنید و زمان تحویل در ماه دسامبر تخمین زده شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هواپیمای مافوق صوت SR-72 چه زمانی عملیاتی می‌شود؟