گفته ها و ناگفته های برندسازی صنعت نساجی و پوشاک


گفته ها و ناگفته های برندسازی صنعت نساجی و پوشاک

نام تجاری یا برند برای شناسایی کالا یا خدمات فروشنده یا فروشندگان و متمایز کردن آن ها از رقبا به نوشته گفته ها و ناگفته های برندسازی صنعت نساجی و پوشاک اولین بار در روچی. پدیدار شد.

برندسازی

بررسی عملکرد برند پوشاک زاگروتی

یکی از برنامه های ویژه ی روچی در جنبش حمایت از برند لباس ایرانی،تحلیل برندهای پوشاک و نساجی می باشد...

ادامه مطلب


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم بلند شدن ناگهانی عروس ایرانی از سر سفره عقد ! / بله نگفت زد زیر میز یا ... !