نیمار از شایعات خسته شده/دوست دارد در پاری سن ژرمن بماند!


نیمار از شایعات خسته شده/دوست دارد در پاری سن ژرمن بماند!

ناصر الخلیفی مالک باشگاه پاری‌سن‎ژرمن مدعی شده پدر نیمار در گفتگو با او اعلام کرده پسرش قصد دارد در پاریس بماند و از شایعاتی که به او نسبت می‏‎دهند خسته شده است.

به گزارش فرتاک ورزشی،

ناصرالخلیفی، مالک ثروتمند تیم فوتبال پاری‎سن ژرمن مدعی شده آینده نیمار در تیم اوست و پدر این بازیکن هم دوست دارد که پسرش در لیگ فرانسه بماند.

اخیرا شایعات زیادی مربوط به پیوستن احتمالی نیمار به رئال مادرید و تیم‎های دیگر و البته جدایی‌‌اش از پی ‌اس‎جی به گوش می‌‌رسد، اما الخلیفی چنین احتمالی را رد کرده است.

او اخیرا در گفتگویی با روزنامه فرانسوی اکیپ چنین گفته است: خود نیمار هم از شایعاتی که درباره آینده‌اش وجود دارد خسته شده است. اما پدرش به من گفت که او می‎خواهد در پاریس بماند. فقط مطبوعات اسپانیایی هستند که معتقدند او به مادرید می‎رود و اگر شما باور کنید خودتان اشتباه کرده ‌اید.

گفته می‌‌شود ممکن است یوفا الخلیفی و باشگاهش را به خاطر رعایت نکردن فیرپلی مالی و جذب بازیکنان با قیمت‎های بالا جریمه کرده و محروم کند. اما خود الخلیفی در این باره می‎گوید: درست است که یوفا در زمینه مالی بسیار سخت‌گیری می‌‌کند و گاهی حتی عادلانه نیست. اما صادقانه بگویم، اگر محروم شویم سورپرایز می‌‌شوم و به نظر این یک فساد و اقدام غیر طبیعی است. ما کار اشتباهی نکردیم، به قوانین احترام گذاشتیم، مردم می‌‌دانند پول ما از کجا می‎آید، این را هم می‌‌دانند که ما هیچ بدهی‌‎ای نداریم. برخی باشگاه‎ها در لیگ‌‌های دیگر بدهی دارند، در اسپانیا برای مثال باشگاه‎های بدهکار زیادی وجود دارند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک ورزشی کلیک کنید.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تمرین سبک سرخپوشان پیش از دیدار دوستانه با گل گهر و بازگشت آل کثیر