نوسازی اتوبوس‌های فرسوده تا پایان 9 ماهه اول سال جاری


نوسازی اتوبوس‌های فرسوده تا پایان 9 ماهه اول سال جاری

عصر خودرو- نژاد بهرام گفت:توافقاتی ازسوی سازمان اتوبوسرانی برای ورود اتوبوسهای جدید به ناوگان صورت گرفته و اقداماتی برای نوسازی اتوبوسهای فرسوده در دست اجرا است وامیدواریم حداقل تا 9ماهه اول سال جاری رقم زیادی از این اتوبوسهای فرسوده،نوسازی شوند.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از میزان، زهرا نژادبهرام ، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: آلودگی هوا، ترافیک و حمل و نقل عمومی، سه مسئله اصلی پایتخت هستند که شورای شهر تهران خواستار ورود جدی شهردار جدید به آن‌ها است.

زهرا نژادبهرام افزود: امیدواریم با مستقر شدن شهردار جدید پایتخت هرچه سریعتر مسئله آلودگی هوا و ترافیک حل شود.

وی بیان داشت: مصوبه‌های بسیاری در جهت کنترل و بهبود وضعیت آلودگی هوا و ترافیک در شورای شهر تهران به تصویب اعضا رسیده است و علاوه بر این در سال جاری بودجه‌ای کافی برای رسیدگی به این معضلات اختصاص داده شده و اکنون وقت عمل به وعده‌ها است.

نژادبهرام خاطرنشان کرد: امیدواریم شهردار جدید پایتخت با روحیه عمل گرایانه‌ای که دارد طرح‌ها و برنامه‌های خود جهت بهبود وضعیت آلودگی هوا و ترافیک را هر چه زودتر به شورای شهر تهران ارائه دهد و وارد عرصه عمل برنامه‌های اجرایی دوره جدید مدیریت شهری شود.

وی با بیان اینکه شهردار جدید پایتخت تاکید بسیاری بر حل مسئله آلودگی هوا، ترافیک و حمل و نقل عمومی دارد، ادامه داد: شورای شهر تهران خواستار عمل به برنامه‌های مدیریتی در جهت بهبود وضعیت ترافیکی و آلودگی هوای پایتخت است.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران افزود: رویه تخصیص بودجه در این دوره از شورای شهر تهران تاکنون به خوبی پیش رفته و قطعا در 6 ماهه اول سال جاری شاهد اتفاقات خوبی در حوزه مدیریت شهری به نسبت سال گذشته خواهیم بود و حضور محمدعلی افشانی در شهرداری تهران نیز می‌تواند روند دستیابی به این هدف را تسریع بخشد.

وی در پایان با اشاره به فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران اذعان داشت: در حوزه حمل و نقل عمومی بالاخص بخش اتوبوسرانی با مشکلات بسیاری همچون فرسودگی ناوگان مواجهیم که برای رفع آن توافقاتی از سوی سازمان اتوبوسرانی برای ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان صورت گرفته و اقداماتی برای نوسازی اتوبوس‌های فرسوده در دست اجرا است و امیدواریم حداقل تا 9 ماهه اول سال جاری رقم زیادی از این اتوبوس‌های فرسوده، نوسازی شوند.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا