تماشا کنید: تریلر بسته الحاقی Hours of Darkness بازی Far Cry 5 منتشر شد + تاریخ انتشار


تماشا کنید: تریلر بسته الحاقی Hours of Darkness بازی Far Cry 5 منتشر شد + تاریخ انتشار

تریلر جدیدی از بسته الحاقی Hours of Darkness بازی Far Cry 5 منتشر شد. این بسته الحاقی در تاریخ 5 ژوئن (15 خرداد) عرضه خواهد شد. طبق اعلام یوبی‌سافت، اولین بسته الحاقی بازی Far Cry 5 به نام Hours of Darkness در تاریخ 5 ژوئن (15 خرداد) منتشر خواهد شد. شما در شخصیت بازی Far Cry 5 یعنی «وندل “رد”...

تریلر جدیدی از بسته الحاقی Hours of Darkness بازی Far Cry 5 منتشر شد. این بسته الحاقی در تاریخ 5 ژوئن (15 خرداد) عرضه خواهد شد.

طبق اعلام یوبی‌سافت، اولین بسته الحاقی بازی Far Cry 5 به نام Hours of Darkness در تاریخ 5 ژوئن (15 خرداد) منتشر خواهد شد. شما در شخصیت بازی Far Cry 5 یعنی «وندل “رد” ردلر» (Wendell “Red” Redler) ظاهر می‌شود اما بازی در بازه زمانی دیگری اتفاق می‌افتد. بسته الحاقی Hours of Darkness در فضای جنگ ویتنام اتفاق می‌افتد و در طول آن، رد به دنبال نجات دادن سایر سربازان است.

بسته الحاقی Hours of Darkness همانند بازی اصلی، هم به صورت تکی و هم به صورت دو نفره قابل بازی است و لباس‌ها و قابلیت‌های جدیدی نیز در آن وجود دارند. دو حالت جدید نیز وجود دارند که بعد از اتمام داستان بازی آزاد می‌شوند. در حالت Survivor Mode، بازی چالش برانگیز‌تر است و منابع شما را کمتر می‌کند. حالت دیگر Action Movie Mode است که کاملاً برعکس حالت قبلی است. در این حالت شما منابع بیشتری دریافت می‌کنید تا نبرد‌های جذاب‌تری را تجربه کنید.

بازیکنان بازی Far Cry 5 چه این بسته الحاقی را بخرند و چه نخرند، محتوایی مربوط به جنگ ویتنام برای Far Cry Arcade دریافت می‌کنند. از این محتوا می‌توانید نقشه‌هایی که توسط ابزار Arcade می‌سازید استفاده کنید. یوبی‌سافت اعلام کرد که بسته الحاقی‌های بعدی بازی Far Cry 5 هم محتوای مخصوص رایگان خواهند داشت.

بسته الحاقی Hours of Darkness بازی Far Cry 5 به تنهایی 12 دلار قیمت دارد. این بسته در سیزن پس 30 دلاری بازی و نسخه گلد 90 دلاری آن نیز وجود دارد. دو بسته الحاقی دیگر به نام‌های Lost On Mars و Dead Living Zombies در آینده منتشر می‌شوند. در بسته اول شما به مبارزه با آدم‌های فضایی در مریخ و در بسته دوم به مبارزه با زامبی‌ها می‌پردازید.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تماشا کنید: تریلر بسته الحاقی Hours of Darkness بازی Far Cry 5 منتشر شد + تاریخ انتشار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !