هشدار نماینده جهاد اسلامی فلسطین خطاب به حاکمان عربی/ انقلاب های عربی همچنان ادامه دارد


هشدار نماینده جهاد اسلامی فلسطین خطاب به حاکمان عربی/ انقلاب های عربی همچنان ادامه دارد

خبرگزاری شبستان: نماینده جهاد اسلامی فلسطین در نشست تخصصی تسلط کامل صهیونیستها بر بیت المقدس درباره انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و نقشه های پشت این انتقال صحبت کرد. وی اعتقاد دارد روزی حاکمان نادان کشورهای عربی سرنگون خواهند شد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در نشست تخصصی پیامدهای تسلط کامل صهیونیستها بر بیت المقدس و امنیت ملی کشورهای منطقه که همزمان با بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن امروز 5 خرداد از ساعت 19 برگزار شد، گفت: اقدام جناب آقای ترامپ در خصوص انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس تنها برداشتی که می توان کرد توهین بارز به اعراب و مسلمانان بود همانطور که ترامپ در سخنان خود اعلام کرده اعراب برای امریکا گاو شیرده هستند.

وی افزود انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس توهین بزرگ و آشکار است و این رویکرد برای امریکا خطرناک خواهد بود. درست است که برخی از ملت های اسلامی محکوم به فرمانروایی افراد نادان بر مردمشان هستند اما این رویه ادامه پیدا نخواهد کرد و با توجه به دسترسی مردم به فضای مجازی و افزایش آگاهی آنها روزی خواهد رسید که در این کشورها انقلاب شده و این حاکمان نادان برکنار شوند.

کاری که امروز ترامپ در خصوص انتقال سفارت این کشور انجام داد بر خلاف امنیت ملی امریکاست و پیامدهای ناگواری را به همراه خواهد داشت.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: شاید برخی از حکام منطقه و کشورهای عربی در این توهم بودند که آمریکا حامی صلح در منطقه خاورمیانه است اما اقدام اخیر ترامپ به همه ثابت کرد که آمریکا به دنبال صلح نیست و تنها منافع اسرائیل را تضمین می کند.

وی افزود: عملکرد امریکا در سیاست خارجی خود گواه بر این موضوع دارد که صهیونیستها بر عملکرد امریکایی ها نفوذ بسزایی دارند. در واقع امریکا نیست که در منطقه عمل می کند بلکه تمام رفتار آنها همان رفتار اسرائیل است شاید نتانیاهو بیش از انکه در داخل اسرائیل تاثیرگذار باشد بر سیاست خارجی امریکا اثر می گذارد.

ابوشریف عنوان کرد تاثیرپذیری سیاست خارجی آمریکا از اسرائیل در قضیه برجام نیز مشهود است. ادعای آمریکا در خصوص دستیابی ایران به بمب اتمی بی اساس است چون به گفته خود آنها از سالها پیش امریکا ادعا داشته که می تواند با بمب اتمی خود چهارده بار کره زمین را نابود کند لذا آنها از دستیابی ایران به بمب اتم یا موشک های دوربرد هراسی ندارند و تمام این موضوعات بهانه ای بیش نیست.

وی خاطرنشان کرد به نظر من اسرائیل دزد است زیر آنها به راحتی پروتکل های بین المللی را نقض کرده و حقوق مردم فلسطین را به یغما می برند. اسرائیل دزد اراضی فلسطین است و تنها امریکاست که به اسرائیل مشروعیت می بخشد.

پایان پیام/296

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها