رئال مادرید بدون بیل و رونالدو همانند رم شهر بی دفاع!


رئال مادرید در فصل گذشته موفق شد عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را برای سومین فصل متوالی بدست آورد. بر این اساس گرت بیل و کریستیانو رونالدو دو ستاره ولزی و پرتغالی این تیم سهمی غیرقابل انکار در درخشش مادریدی‌ها داشتند و بسیاری از گل‌های این تیم و امتیازاتی که زیدان و شاگردانش کسب کردند توسط این دو بازیکن کسب شده...

بیل و رونالدو با هم 42 گل برای رئال به ثمر رسانده‌اند

رئال مادرید بدون بیل و رونالدو همانند رم شهر بی دفاع!

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۵
رئال مادرید بدون بیل و رونالدو همانند رم شهر بی دفاع!

رئال مادرید با حضور رونالدو و بیل در فصل گذشته بسیار قدرتمند ظاهر شد و نبود این دو ستاره در فصل آینده برای این تیم غیرقابل تصور است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید در فصل گذشته موفق شد عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را برای سومین فصل متوالی بدست آورد.

بر این اساس گرت بیل و کریستیانو رونالدو دو ستاره ولزی و پرتغالی این تیم سهمی غیرقابل انکار در درخشش مادریدی‌ها داشتند و بسیاری از گل‌های این تیم و امتیازاتی که زیدان و شاگردانش کسب کردند توسط این دو بازیکن کسب شده است.

این در شرایطی است که هر دو این بازیکن در آستانه خروج از رئال قرار دارند و زیدان هم پیش از این استعفای خود را اعلام کرده است.

رئال مادرید بدون حضور این دو ستاره غیر قابل تصویر می‌تواند باشد، به طوری که رونالدو و بیل در فصل گذشته در لالیگا با هم ۴۲ گل برای رئال به ثمر رسانده‌اند و این درشرایطی که گل‌های رئال در لالیگا بدون این دو بازیکن ۵۲ گل بوده است.

رئال مادرید بدون بیل و رونالدو همانند رم شهر بی دفاع!

دسته بندی ها : اخبار داغ , چند رسانه ای , فوتبال اسپانیا , فوتبال جهان , گالری عکس
برچسب ها : رئال مادرید اسپانیا, ستاره پرتغالی رئال مادرید, کریس رونالدو, گرت بیل, لیگ قهرمانان اروپا, هافبک ولزی رئال مادرید

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل پرسپولیسی واسه طرفداران پیروزی