عکس ؛ کاپیتان رئال مادرید در حال خوانندگی


سرخیو راموس که روزهای دشواری را به دلیل حواشی ایجاد شده در فینال لیگ قهرمانان و خطای او روی محمد صلاح سپری کرده بود، حالا ویدئویی را برای حضور لاروخا در جام جهانی 2018 ساخته و روانه بازار کرده است. نام ترانه ای که سرخیو راموس‌ به همراه دمارکو فلامنکو خواننده هموطن خود اجرا می کند “ستاره ای دیگر در قلب تو” می باشد که اشاره به تلاش لاروخا...

سرخیو راموس و ضبط ویدئوی آهنگ جام جهانی

عکس ؛ کاپیتان رئال مادرید در حال خوانندگی

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۱
عکس ؛ کاپیتان رئال مادرید در حال خوانندگی

سرخیو راموس، مدافع تیم ملی اسپانیا کار ضبط ویدئوی آهنگی که برای جام جهانی خوانده را آغاز کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرخیو راموس که روزهای دشواری را به دلیل حواشی ایجاد شده در فینال لیگ قهرمانان و خطای او روی محمد صلاح سپری کرده بود، حالا ویدئویی را برای حضور لاروخا در جام جهانی ۲۰۱۸ ساخته و روانه بازار کرده است.

نام ترانه ای که سرخیو راموس‌ به همراه دمارکو فلامنکو خواننده هموطن خود اجرا می کند “ستاره ای دیگر در قلب تو” می باشد که اشاره به تلاش لاروخا برای فتح دومین ستاره و حرکت برای دومین قهرمانی در طول تاریخ جام جهانی دارد.

در بخشی از این ویدئو یک خانواده اسپانیایی در حال تماشای جام جهانی نشان داده می شوند و در بخشی دیگر نوجوانانی با لباس تیم ملی اسپانیا به شادی می پردازند. این اولین بار نیست که سرخیو راموس پیش از یک تورنمنت بزرگ یک قطعه موسیقی روانه بازار می کند. پیش از یورو ۲۰۱۶ نیز این اتفاق رخ داده بود.

عکس ؛ کاپیتان رئال مادرید در حال خوانندگی

دسته بندی ها : اخبار داغ , تیم فوتبال اسپانیا , جام جهانی 2018 , چند رسانه ای , فوتبال اسپانیا , فوتبال جهان , گالری عکس , گالری عکس جام جهانی 2018
برچسب ها : باشگاه رئال مادرید, تیم ملی اسپانیا, جام جهانی 2018, سرخیو راموس, کاپیتان رئال مادرید

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس ؛ داستان های جدید درباره مصدومیت فارس جمعه