جلوگیری از ورود جوانان به عرصه از آفت های شهرستان بهارستان است


جلوگیری از ورود جوانان به عرصه از آفت های شهرستان بهارستان است

بهارستان- فرماندار بهارستان ضمن تاکید بر فراهم کردن شرایط حضور جوانان در عرصه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی گفت: جلوگیری از ورود جوانان به عرصه از آفت های شهرستان بهارستان است.


به گزارش خبرنگار مهر، بیژن سلیمان پور صبح یکشنبه در نشست جوانان و نوجوانان فرهیخته بهارستان اظهار داشت: نقش جوانان در ساختار جامعه مهم و ضروری است زیرا جوانان مسئولین فردای جامعه محسوب می شوند.

سلیمان پور ضمن تاکید بر فراهم کردن شرایط حضور جوانان در عرصه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی گفت: یکی از آفت های بهارستان این است که نمی گذارند جوانان پا به عرصه گذارند یا دچار قومیت ها هستند؛ باید به دنبال افرادی باشیم که لایق باشند.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت فکری جوانان در حل مشکلات مملکت استفاده کنیم و در برگزاری این جلسات چهره های جدید از جوانان حضور داشته باشند.

فرماندار بهارستان افزود: انتظار می رود روز به روز این جمع کارآمد باشد و به واسطه این گونه نشست ها جوانان نخبه شهرستان شناسایی شوند.

این مسئول بیان داشت: جوانان در یک جامعه اسلامی باید اول از خود شروع کنند نفس خود را بشناسند و بعد در راه شناخت خداوند قدم گذارند در واقع این خودشناسی مقدمه ای برای خداشناسی است.

وی بیان کرد: خیلی از اتفاقاتی که امروز در جامعه بشر در کشورها و متاسفانه کشورهای اسلامی افتاده این است که خواستن بدون طی سلسه مراتب به خدا برسند و خیلی ها در این راه شتاب به خرج دادند.

سلیمان پور افزود: بدون اینکه بخواهند به نیازهای انسان فکر کنند خواستند مستقل به خدا برسند و متاسفانه بی نتیجه مانده و شاهد این همه ناهنجاری و آسیب های اجتماعی هستیم.

وی بیان کرد: خیلی از افراد نماز نمی خوانند، در واقع نتوانسته ایم خیلی از جاذبه های نماز را تعریف کنیم و بعضا بعضی افراد سلیقه خود را نیز در نماز تحمیل می کنند.

فرماندار بهارستان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی است برای از بین بردن گناهان چرا که درهای رحمت الهی در این ماه به روی بندگان باز می شود؛ راه رسیدن به خدا بسیار کوتاه و ساده است و اگر عشق به خدا درون انسان شعله ور شود انسان پاک و مطهر خواهد شد.

کد خبر 4312894

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه