ژاک ویلنوو: ورشتپن به اندازه ی ریکاردو قوی نیست


فرمول یک ایران – ژاک ویلنوو قهرمان مسابقات 1997 اذعان داشت که مکس ورشتپن در سطح دنیل ریکاردو نیست. تیم ردبول تا این قسمت از مسابقات فرمول 1 توانسته در جدول رده بندی 107 امتیاز را بدست آورد که از این امتیازات ریکاردو توانسته است که دو مسابقه را با برتری به پایان برساند ولی مکس ورشتپن تا اینجای کار در هر مسابقه حوادثی را ایجاد کرده و...

فرمول یک ایران – ژاک ویلنوو قهرمان مسابقات 1997 اذعان داشت که مکس ورشتپن در سطح دنیل ریکاردو نیست.

تیم ردبول تا این قسمت از مسابقات فرمول 1 توانسته در جدول رده بندی 107 امتیاز را بدست آورد که از این امتیازات ریکاردو توانسته است که دو مسابقه را با برتری به پایان برساند ولی مکس ورشتپن تا اینجای کار در هر مسابقه حوادثی را ایجاد کرده و عملکرد قابل قبولی را نتوانسته ایجاد کند.

ویلنوو معتقد است که هنوز مشکلاتی گریبان گیر تیم است که بر روی بهبود کیفیت کار تاثیر گذار بوده است و او هنوز ورشتپن را دلیل تمام اتفاقات در باکو می داند که منجر به کناره گیری راننده ی هلندی و هم تیمی اش شد.

ژاک ویلنوو: ورشتپن به اندازه ی ریکاردو قوی نیستژاک ویلنوو: ورشتپن به اندازه ی ریکاردو قوی نیست ژاک ویلنوو

وی اذعان داشت:

ورشتپن در هر مسابقه در حال اشتباه کردن است و حتی این اتفاق می تواند تمام وقت ادامه پیدا کند، این یک مشکل است و باید سرزنش شود ولی برای مثال در تصاذف باکو ریکاردو سرزنش نشد چون مشکل از او نبود.

اگر یک راننده دائم اشتباه کند باید ارام باشد و از سرعت خود در مسابقه بکاهد تا بتواند کنترل مسابقه را داشته باشد ولی برای رسیدن به سطح ریکیاردو باید ریسک بیشتری را قبول کند.

فقط یک مورد را باید گفت و آن این است که مکس به اندازه دنیل خوب نیست، تمام.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا