پورشه فروش محصولات خود را در اروپا متوقف کرد...


...

شرکت خودروسازی پورشه در اطلاعیه‌ای از توقف فروش محصولاتش به دلیل بازبینی در استانداردهای محیط زیستی خبر داد که مورد توجه اهالی صنعت خودرو دنیا قرار گرفته است. این اتفاق به دلیل تشکیکی که در تولید محصولات این شرکت ایجاد شده است رخ داده و محصولات شرکت فرعی پورشه یعنی فولکس واگن نیز مشمول این قانون شده است.

تبلیغات

به گزارش چرخان، طبق اعلام روزنامه آلمانی فرانکفورت زیتانگ فروش محصولات شرکت پورشه به دلیل آنچه احتمال عدم تطبیق خودروهای این شرکت با استانداردهای زیست محیطی اروپا نامیده می‌شود، متوقف شده و تا اطلاع ثانوی امکان فروش آنها میسر نخواهد بود.

پورشه فروش محصولات خود را در اروپا متوقف کرد...

این استانداردهای جدید از سپتامبر سال جاری در سرتاسر اروپا فعال خواهد شد و تمامی خودروسازان می‌بایست به این استانداردها توجه کرده و در صورت تخطی از آن به سرانجام پورشه دچار خواهند شد. این شرکت نیز مادامی که نتواند تست WLTP را که برای میزان آلایندگی خودروهاست، با موفقیت پشت سر بگذراند قادر به فروش خودروهایش نخواهد بود.

در مورد این استانداردها باید بدانید که حتی کوچکترین ذرات معلق گازی نیز نباید از موتور خارج شده و خودروساز می‌بایست دقت خود را برای ساخت محصولاتش بالا ببرد. به همین دلیل در سایت رسمی فروش این شرکت این موضوع اطلاع رسانی شده و مدل‌های به فروش گذاشته شده، قابلیت خرید ندارند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت پژو 405 چند؟ +جدول