برگه‌ی مشخصات کامل بلک بری کی 2 و برچسب قیمتی این موبایل فاش شد


مطلب برگه‌ی مشخصات کامل بلک بری کی 2 و برچسب قیمتی این موبایل فاش شد برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ صبح امروز تصاویری از رندرهای رسمی بلک بری کی 2 (BlackBerry Key2) را منتشر کردیم؛ اما به‌‌تازگی برگه‌ای از مشخصات این گوشی هوشمند منتشر شده که...

صبح امروز تصاویری از رندرهای رسمی بلک بری کی ۲ (BlackBerry Key2) را منتشر کردیم؛ اما به‌‌تازگی برگه‌ای از مشخصات این گوشی هوشمند منتشر شده که ویژگی‌های کلیدی و قیمت این موبایل را فاش می‌کند.

ایوان بلاس، افشاگر معروف اخیرا مشخصات جدیدی از گوشی بلک بری کی ۲ و قیمت آن در برخی بازارها را منتشر کرده است که در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم؛ با تکراتو همراه شوید:

بیشتر بخوانید: تصاویری از رندرهای رسمی بلک بری کی ۲ قبل از رونمایی رسمی منتشر شد

مشخصات بلک بری کی ۲

گوشی هوشمند بلک بری کی ۲ از صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۱۶۲۰ در ۱۰۸۰ برخوردار خواهد شد. این نمایشگر LCD از یک لایه‌ی محافظتی گوریلا گلس ۳ بهره می‌برد.

سیستم روی تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون ۶۶۰ برای این موبایل هوشمند در نظر گرفته شده که همراه با رم ۶ گیگابایتی، تامین قدرت دستگاه را به عهده دارند. جدیدترین گوشی بلک بری در دو نسخه‌ی حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. این مدل‌ها از افزایش حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کنند.

برگه‌ی مشخصات کامل بلک بری کی 2 و برچسب قیمتی این موبایل فاش شد

یکی از اساسی‌ترین تغییرهای بلک بری کی ۲، سنسور دوربین ثانویه‌ای است که در پنل پشتی قرار دارد. این موبایل از ماژول دوربین دوگانه با ترکیب یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی f/1.8 و اندازه پیکسل ۱.۲۸ میکرومتر و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی f/2.6 و اندازه پیکسل ۱.۰ میکرومتر تشکیل شده است. یگ دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز در نمای اصلی قرار دارد.

بلک بری کی ۲ از باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است. این موبایل به پورت یو‌اس‌بی نوع سی مجهز شده و از ان‌اف‌سی و بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های مثبت بلک بری کی ۲ می‌توان به جک هدفون استاندارد ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد. اندروید ۸.۱ اوریو نیز روی این دستگاه اجرا می‌شود.

بلک بری کی ۲ در چهار نسخه عرضه می‌شود؛ BBF100-1، BBF100-2، BBF100-4 و BBF100-6 که از نصب دو سیمکارت پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند در بازار آمریکا با قیمت ۶۴۹ دلار، در اروپا با قیمت ۶۴۹ یورو، در انگلیس با قیمت ۵۷۹ پوند و در کانادا با قیمت ۸۲۹ دلار عرضه خواهد شد. البته مشخص نیست که این قیمت‌ها برای مدل حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی هستند یا ۱۲۸ گیگابایتی. بلک بری کی ۲ فردا در نیویورک رونمایی می‌شود.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

گوشی میان رده بلک بری کی ۲ در تاریخ ۸ ژوئن وارد بازار کشور چین می‌شود بلک بری کی ۲ تاییدیه‌ی FCC را دریافت کرد

.

منبع: gizmochina


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان