تولید شاسی‌بلند سایپا Sp100 کلید خورد


تولید شاسی‌بلند سایپا Sp100 کلید خورد

SP100یک مگاپلت‌فرم پیشرفته محسوب می‌شود و سایپا را قادر خواهد ساخت تا خودروهای متنوعی در کلاس‌های گوناگون نظیر سدان، هاچ‌بک، شاسی بلند و CUVرا با تکیه بر آن تولید کند. نمونه مفهومی و اولیه سایپا از شاسی‌بلند ایران خود هیرکانی نام داشته و ظاهری نزدیکم به محصولات سوبارو دارد.

نخستین خودروی مبتنی بر پلت‌فرم SP100 توسط گروه خودروسازی سایپا به‌زودی رونمایی خواهد شد. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام خبر معرفی قریب‌الوقوع سدان مدرن ایرانی این شرکت اظهارکرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته این محصول که در حال طی کردن مراحل ساخت است، برخوردار از مدرن‌ترین امکانات و قابلیت‌های روز خواهد بود و می‌تواند با خودروهای خارجی هم‌رده خود در بازار ایران از هر نظر رقابت کند.
تولید شاسی‌بلند سایپا Sp100 کلید خورد
وی درباره نام این خودرو نیز گفت: مطابق با رویکرد گروه سایپا، برای این خودروی ایرانی که نمادی از توانمندی و دانش مهندسان و جوانان کشور است، یک نام ایرانی انتخاب خواهد شد.مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: گروه سایپا به‌موازات تولید خودرو با مشارکت شرکای تجاری خارجی خود، سرمایه‌گذاری در زمینه طراحی و ساخت پلت‌فرم‌های داخلی را با جدیت ادامه خواهد داد و در آینده چند محصول مبتنی بر این پلت‌فرم‌ها را در رده‌ها و کلاس‌های گوناگون تولید و عرضه خواهد کرد.
تولید شاسی‌بلند سایپا Sp100 کلید خورد
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان این‌که پلت‌فرم SP100نخستین تجربه صنعت خودروسازی ایران در زمینه ساخت پلت‌فرم‌های خودرویی است افزود: با اتمام ساخت نخستین خودروی ایرانی مبتنی بر یک پلت‌فرم طراحی شده در ایران، گروه خودروسازی سایپا به‌عنوان نخستین خودروساز کشور، چرخه ساخت یک خودرو را از طراحی اولیه تا ساخت نهایی تکمیل خواهد کرد. SP100یک مگاپلت‌فرم پیشرفته محسوب می‌شود و سایپا را قادر خواهد ساخت تا خودروهای متنوعی در کلاس‌های گوناگون نظیر سدان، هاچ‌بک، شاسی بلند و CUVرا با تکیه بر آن تولید کند. نمونه مفهومی و اولیه سایپا از شاسی‌بلند ایران خود هیرکانی نام داشته و ظاهری نزدیکم به محصولات سوبارو دارد.
منبع : ایسنا

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی