دستگاه‌های اجرایی اردبیل اعتبارات ملی مصوب را جذب کنند


دستگاه‌های اجرایی اردبیل اعتبارات ملی مصوب را جذب کنند

گرمی – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل برلزوم جذب اعتبارات ملی مصوب از سوی دستگاه‌های اجرایی این استان طی فرصت اعلام شده تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، بهروز ندایی ظهر دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان گرمی اضافه کرد: فرصت جذب اعتبارات ملی تا پایان تیرماه تعیین شده که ضروری است دستگاه های اجرایی این استان در این خصوص اقدام جدی به عمل آورند.

وی با اشاره به طرح های اجرایی و مصوب استان از محل اعتبارات ملی تصریح کرد: باید دستگاه های اجرایی استان برای جذب هرچه بیشتر اعتبارات ملی طی فرصت باقی مانده تلاش کنند.

معاون استاندار اردبیل در عین حال از اخذ ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر از وزارت راه‌ و شهرسازی برای توسعه پروژه های این حوزه در استان یادآور شد: این رقم علاوه بر اعتبارات اخذ شده در قالب بودجه سالانه است.

وی تاکید کرد که جذب این اعتبار می تواند به توسعه زیرساخت های استان از جمله زیرساخت های حوزه راه شهرستان گرمی منتج شود.

ندایی همچنین با اشاره به تخصیص شش میلیارد تومان اعتبار بیشتر در بخش بازآفرینی شهری گرمی متذکر شد: تمامی سرمایه گذاران در این شهرستان می توانند هشت درصد از سود تسهیلات خود را از محل کمک های فنی و اعتباری تامین کنند.

گفتنی است پیش از این رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل زمان جذب اعتبارات سال ۹۶ را براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی تا شهریور سال ۹۷ اعلام کرده و خواستار پیگیری برای جذب حداکثری و استفاده از ظرفیت های موجود برای توسعه و عمران و آبادانی شده بود.

کد خبر 4318302

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج