مسابقه قهرمانی دوچرخه سواری آذربایجان شرقی در مرند برگزار می شود


مسابقه قهرمانی دوچرخه سواری آذربایجان شرقی در مرند برگزار می شود

مرند- رییس هیات دوچرخه سواری شهرستان مرند از برگزاری مسابقه دوچرخه سواری قهرمانی جوانان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این شهر خبر داد.


محمدرضا امیدفرد در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در مرند خبر داد و ابراز داشت: این مسابقات برای اولین بار در مرند روز ۱۴ تیرماه امسال برگزار خواهد شد.

وی افزود: صبح روز ۱۴ تیرماه شاهد رژه دوچرخه سواران شرکت کننده در سطح شهر مرند خواهیم بود سپس با حضور در گلزار شهدا با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، مسابقات آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقه با حضور ۱۰۰ رکابزن از باغ رضوان مرند آغاز و در شهر زنوز به خط پایان می رسد، مراسم توزیع جوایز بین نفرات برتر نیز در زنوز برگزار می شود.

رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان مرند گفت: متولدین سال های ۸۰ تا ۸۳ که علاقمند به حضور در تیم جوانان شهرستان مرند هستند، برای ثبت نام و شرکت در تمرینات انتخابی که از روز جمعه آغاز خواهد شد می توانند به محل هیئت دوچرخه سواری مراجعه کنند.

امید فرد همچنین از حضور رکابزنان ملی پوش در این شهر خبر داد و عنوان کرد: مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری مرحله کشوری شهریورماه امسال به میزبانی مرند برگزار می شود که در قالب این مسابقات، شاهد حضور اعضای تیم ملی دوچرخه سواری نیز خواهیم بود.

وی در پایان به اجرای برنامه دوچرخه سواری همگانی در مرند اشاره کرد و اظهار داشت: دوچرخه سواری همگانی از ابتدای ماه رمضان هر شب از پل ولایت تا یوموری تپه با حضور خانواده ها و تمامی اقشار مردم برگزار می شود.

کد خبر 4320489

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه