پیشتازی استان‌های کم‌برخوردار در کمک به بازسازی عتبات عالیات


پیشتازی استان‌های کم‌برخوردار در کمک به بازسازی عتبات عالیات

اردبیل – معاون ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: استان‌های کم‌برخوردار در کمک به بازسازی عتبات عالیات پیشتاز بوده و عشق و ارادت قلبی خود را به اهل بیت نشان می دهند.


به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف افضلی در جشن گلریزان نشان محبت و جمع‌آوری نذورات به ستاد بازسازی عتبات در اردبیل افزود: مردم در تمامی استان ها به ویژه استان های کم‌برخوردار برای کمک به بازسازی عتبات عالیات پیش‌قدم هستند که این موضوع نشان از عشق و علاقه مردم به عتبات عالیات است.

وی با بیان اینکه بیشترین کمک در بازسازی عتبات عالات توسط اقشار کم‌درآمد جامعه صورت می‌گیرد، ادامه داد: در حال‌حاضر ۱۵۰ پروژه توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در اعتاب مقدس کشور عراق اجرا می شود.

معاون هماهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بارسازی عتبات عالیات کشور ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در جوار بارگاه ملکوتی امام علی(ع)، ساخت صحن حضرت زینب و درمانگاه امام زین‌العابدین را از جمله این پروژه ها برشمرد.

وی هدف از برگزاری جشن نشان محبت را جمع‌آوری نذورات برای اعتاب مقدس برشمرد و تاکید کرد که مردم ولایی و متدین ایران اسلامی و خیران کمک های ویژه‌ای به این حوزه داشته‌اند.

کد خبر 4320964

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی