مایکروسافت به ساخت بازی State of Decay 3 علاقه دارد


مایکروسافت به ساخت بازی State of Decay 3 علاقه دارد

در E3 2018 شاهد این بودیم که میارکوسافت استودیوهای زیادی را خریداری کرده که Undead Labs، توسعه دهند مجموعه State of Decay، یکی از آن‌ها بود و حالا به نظر می‌رسد که این شرکت به ساخت بازی State of Decay 3 علاقه داشته باشد. رئیس استودیوهای مایکروسافت، «مت...

در E3 2018 شاهد این بودیم که میارکوسافت استودیوهای زیادی را خریداری کرده که Undead Labs، توسعه دهند مجموعه State of Decay، یکی از آن‌ها بود و حالا به نظر می‌رسد که این شرکت به ساخت بازی State of Decay 3 علاقه داشته باشد.

رئیس استودیوهای مایکروسافت، «مت بوتی» (Matt Booty)، اعلام کرده است که مایکروسافت به ساخت بازی State of Decay 3 علاقه دارد و مطمئنا این عنوان ساخته خواهد شد.

بوتی در ابتدای صحبت‌هایش به موفقیت بازی State of Decay 2 اشاره کرد که توانست در طی دو هفته به دو میلیون فروش دست پیدا کند ولی هدف‌گذاری این شرکت برای این مجموعه بزرگ‌تر از این اعداد و ارقام است.

زمانی که اولین بار کار بر روی State of Decay را آغاز کردیم که هدف بزرگ‌تر در ذهن داشتیم و یک بازی آنلاین بزرگ‌تر و بهتر می‌خواستیم و می‌دانیم که استودیو Undead Labs در نهایت به این هدف دست پیدا خواهد کرد. اما ما با اضافه کردن Undead Labs به خانواده مایکروسافت به آن‌ها کمک می‌کنیم تا سریع‌تر به این هدف دست پیدا کنند.

در مورد استودیو Undead Labs و بازی بعدی آن‌ها باید اضافه کنیم که آن‌ها بازی State of Decay 3 خواهند ساخت. هدف‌گذاری ما برای آن‌ها کاملا مشخص است. استودیو فعالیت‌های دیگری نیز خواهد داشت ولی این تیم برای ساخت State of Decay 3 دور هم جمع شده‌اند.

با اینکه استقبال بسیار خوبی از بازی State of Decay 2 شده است ولی این عنوان مشکلات فنی زیادی داشت که به تجربه کلی بازی آسیب زیادی وارد کرده است. حال باید دید آیا حمایت مایکروسافت از این استودیو باعث می‌شود مشکلات اصلی این عنوان از بین بروند و با یک عنوان کاملا بهینه طرف باشیم.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
مایکروسافت به ساخت بازی State of Decay 3 علاقه دارد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...