آموزش تبلیغات کلیکی و همسان بصورت آنلاین


آموزش تبلیغات کلیکی و همسان بصورت آنلاین طبق یک اصل روانشناسی وقتی یک کاربر 5 تا 10 بار برند شما رو ببیند، با دریافت یک پیشنهاد جذاب به مشتری شما تبدیل خواهد شد. امروزه با گسترش کسب و کارهای اینترنتی ، نیاز شرکت‌ها و وبمسترها به تبلیغات بنری و بازاریابی بنری و کلیکی CPC رو […]

آموزش تبلیغات کلیکی و همسان بصورت آنلاین

طبق یک اصل روانشناسی وقتی یک کاربر ۵ تا ۱۰ بار برند شما رو ببیند، با دریافت یک پیشنهاد جذاب به مشتری شما تبدیل خواهد شد. امروزه با گسترش کسب و کارهای اینترنتی ، نیاز شرکت‌ها و وبمسترها به تبلیغات بنری و بازاریابی بنری و کلیکی CPC رو به افزایش است. تبلیغات کلیکی و اجاره فضا به صورت‌های مختلفی به لحاظ پرداخت، انجام می‌شود و تسلط بر این موارد برای هر کارشناس و مدیر دیجیتال مارکتینگ امری ضروری است.

قطعا یکی از کانال‌های اصلی معرفی یک کمپین، تبلیغات بنری سایت‌ها، تبلیغات سی پی سی ،نیتیو (همسان) و تبلیغات ویدیویی می‌باشد و رعایت اصول محتوا، ظاهر، ترکیب‌بندی و….. تنها موارد ابتدایی از راه اندازی یک کمپین تبلیغات بنری DISPLAY ADS و همسان (نیتیو) با اهداف افزایش آگاهی از برند، افزایش نصب اپلیکیشن، افزایش بانک اطلاعاتی و افزایش فروش هستند.

طراحی کمپین، تعرفه تبلیغات بنری و راه‌اندازی تبلیغات سی پی سی ارزان و آسان از دیگر دغدغه‌های متخصصین بازاریابی دیجیتال می‌باشد که در این دوره تصویری سعی در برطرف کردن آن خواهد شد.

تبلیغات کلیکی همسان یا بومی و تبلیغات بنری گوگل GDN نوع جدیدی از تبلیغات هستند که در ایران کمتر به آن توجه می‌شود اما برای بسیاری از استارت‌آپ ها استفاده از روش‌ها راهگشا خواهد بود.

در این کارگاه ویدیویی (وبینار) با آشنایی با سایت‌های تبلیغات کلیکی معتبر و مقایسه و آنالیز کمپین شرکت‌های ایرانی دید بهتری برای پیاده‌سازی این نوع تبلیغات بدست می‌آورید.

* فرصت شرکت در اولین دوره آموزش جامع تبلیغات بنری و کلیکی را از دست ندهید و در پایان آموزش، سوالات خود را پیرامون تبلیغات آنلاین و هدفمند با من در میان بگذارید.

آموزش تبلیغات کلیکی و همسان بصورت آنلاین

** اولین دوره آموزش جامع تبلیغات بنری و کلیکی

سرفصل‌های دوره:

آشنایی با تبلیغات آنلاین طراحی پلن تبلیغات بنری و کلیکی معرفی ابزارها و سایت‌های کاربردی معرفی شرکت‌های برتر تبلیغات کلیکی تکنیک‌های اجرا، آنالیز و بهینه‌سازی کمپین معرفی بهترین روش‌های پرداخت تبلیغات بنری

این کارگاه برای این افراد مفید خواهد بود:

مدیران و متخصصین بازاریابی آنلاین کارمندان فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ مدیران وبسایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی علاقه‌مندان به تبلیغات صاحبان استارتاپ ها و کارآفرینان

زمان: چهارشنبه

۳۰ خرداد

ساعت :۱۸:۰۰

برگزاری دوره بصورت آنلاین و از طریق پلتفرم ایوند صورت خواهد گرفت و در پایان “آموزش ساخت کمپین‌های تبلیغاتی بنری و نیتیو ” نمونه فایل psd با امکان ویرایش و استفاده برای شما ارسال خواهد شد.

https://evand.com/events/banner-advertising


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها