خیران در مسیر توسعه مساجد حرکت کنند


خیران در مسیر توسعه مساجد حرکت کنند

شهرکرد- نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: خیران در مسیر احداث و توسعه مساجد حرکت کنند.


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام ظهر یکشنبه در مراسم کلنگ زنی طرح توسعه مسجد امام حسن(ع) شهرکرد با اشاره به اینکه خیران در مسیر توسعه مساجد حرکت کنند، اظهار داشت: مساجد وابسته به دولت نیستند و باید در مسیر توسعه مساجد از کمک های مردمی بهره گیری کرد.

وی بیان کرد: توسعه مساجد توسط خیران از اقدامات ارزشمند در دین اسلام است و خیران مساجد ساز پاداش بالایی نزد خداوند دارد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه احداث مسجد بهترین توشه برای سفر آخرت است، بیان کرد: احداث مسجد توسط خیران نقش مهمی در تقویت فرهنگ اسلام در یک منطقه دارد.

وی با اشاره به اینکه احداث مسجد در شهرکرد دو ویژگی دارد، بیان کرد: احداث مسجد در یک منطقه موجب مسجدی شدن مردم آن منطقه می شود.

برگزاری برنامه های فرهنگی در مساجد افزایش یابد

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: شهرکرد یکی از شهرهای پر مسافر و گردشگر کشور است و احداث مسجد زمینه خدمات رسانی مناسب را به مسافران فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش شود جوانان جذب مساجد شوند، ادامه داد: برگزاری برنامه های فرهنگی در مساجد باید افزایش یابد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: مسجد نقش مهمی در تقویت باورهای دینی جوانان در سطح جامعه دارد.

وی بیان کرد: در حال حاضر دشمن جوانان کشور را هدف قرار داده است و به دنبال کمرنگ کردن ارزش های اسلامی در این قشر جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: مسجد مهمترین مکان برای تقویت ارزش های اسلامی در میان جوانان جامعه به شمار می رود.

کد خبر 4322762

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !