چگونه از خیاطی در خانه پول بدست بیاوریم؟


کسب درآمد دغدغه اصلی بسیاری از خانم های جوان است. پیدا کردن شغل عالی و درآمد زیاد، وسوسه کننده است ولی در واقعیت امکان پذیر نیست. آیا می خواهید خود اشتغالی و کار در منزل را امتحان کنید؟ اگر به دوخت و دوز علاقه دارید، با خیاطی در خانه به درآمد خوبی می رسید. علاقه [...] نوشته چگونه از خیاطی در خانه پول بدست بیاوریم؟ اولین بار در فروشگاه...

کسب درآمد دغدغه اصلی بسیاری از خانم های جوان است. پیدا کردن شغل عالی و درآمد زیاد، وسوسه کننده است ولی در واقعیت امکان پذیر نیست. آیا می خواهید خود اشتغالی و کار در منزل را امتحان کنید؟ اگر به دوخت و دوز علاقه دارید، با خیاطی در خانه به درآمد خوبی می رسید. علاقه مندان به خیاطی با ” ناریسه” همراه باشید تا راه های پول درآوردن از خیاطی را با هم پیدا کنیم.

مزایای خیاطی در خانه

شما کارفرمای خود هستید مدیریت زمان کار با خودتان است مجبور نیستید در هوای آلوده از منزل خارج شوید سرما، گرما و شرایط جوی تاثیری بر کسب و کارتان ندارد کار تکراری نیست و تنوع در خیاطی بسیار زیاد است در کنار اعضای خانواده و فرزندان کار می کنید می توانید برنامه ریزی مشخصی برای آینده داشته باشید مجبور نیستید از رئیس خود مرخصی بگیرید خیلی زودتر از زمانی که فکر می کنید به پول می رسید حساب بانکی فعال و خوبی خواهید داشت

استراتژی خیاطی در خانه

حتما می دانید که هیچ‌کس از زمان تولد خیاط آفریده نشده. همه خیاط های معروف و کاربلد، زمانی این هنر را یاد گرفته اند. برای انجام خیاطی در خانه و موفقیت کسب و کارتان باید در زمینه دوخت و دوز توانایی داشته باشید. بدیهی است هر چه مهارت بیشتری کسب کنید پول بیشتری هم می توانید به دست بیاورید. برای شروع لازم نیست تا سطح استادی در این صنعت پیشرفت کنید. این کار زمان زیادی می برد و شما را از اهداف تان دور می کند. اگر در زمینه خیاطی توانایی لازم را دارید که یک گام بزرگ جلو هستید و می توانید کار را زودتر شروع کنید. اگر حتی سوزن نخ کردن را هم بلد نیستید باز هم مشکلی ندارید. ” ناریسه” برای خانم های علاقه مند و بدون تجربه چند پیشنهاد کاربردی دارد:

چگونه از خیاطی در خانه پول بدست بیاوریم؟

در کلاس های خیاطی شرکت کنید

برای شروع خیاطی در خانه و کسب درآمد می توانید در برنامه های منظم آکادمیک و آموزش های حضوری خیاطی شرکت کنید. با پرداخت مبلغ شهریه می توانید از خدمات کلاس های آموزشی استفاده کنید و مهارت کسب کنید.

شاگرد خیاط شوید

برخی از خیاط خانه ها و تولیدی های لباس افراد مبتدی را استخدام می کنند. می توانید مدت کوتاهی را در یک مرکز دوخت و دوز لباس کار کنید و به پیچ و خم کار آشنا شوید. در این مرکز به طور عملی با خیاطی و ریزه کاری های آن آشنا می شوید. برای کسب مهارت خیاطی از این طریق، هیچ پولی پرداخت نمی کنید و شاید مبلغ کمی هم در پایان ماه دریافت کنید! بعضی از خیاط ها در ازای کار به شاگردان خود آموزش هم می دهند.

چرخ خیاطی تهیه کنید

خیاط شدن بدون چرخ خیاطی امکان پذیر نیست برای خیاطی در خانه یک چرخ خیاطی لازم دارید. اگر پول کافی برای خرید یک چرخ خیاطی عالی ندارید، چرخ خیاطی دست دوم تهیه کنید. در این مورد تردید نداشته باشید این شروع یک فعالیت بزرگ است و در آینده می توانید چرخ خیاطی بهتری تهیه کنید.

به فروشگاه های لباس سر بزنید

مراکز فروش لباس و فروشگاه های پوشاک را با دقت بررسی کنید . برخی از طرح ها مد روز هستند و در اغلب فروشگاه ها به فروش می رسند. سلیقه بازار را از روی طرح های پر فروش پیدا کنید. برای شروع خیاطی در خانه بهتر است از طرح های پر فروش استفاده کنید. طرح های ابتکاری خود را در آینده و پس از کسب درآمد می توانید عرضه کنید. با فروشنده ها در مورد عرضه لباس های ارزان قیمت تر صحبت کنید. بدون واسطه اجناس خود را در فروشگاه ها عرضه کنید.

پارچه مناسب بخرید

هنوز در ابتدای کار هستید و نباید ریسک کنید. جنس پارچه را تغییر ندهید. به طور دقیق از همان پارچه و همان الگو برای خیاطی در خانه استفاده کنید تا خریداران رضایت داشته باشند. شناخت پارچه خود یک مقوله جداگانه است که بسیاری از خانم ها در آن مهارت دارند. اگر در این زمینه تجربه و آگاهی ندارید هرگز جنس پارچه را تغییر ندهید.

چگونه از خیاطی در خانه پول بدست بیاوریم؟

از اندازه های استاندارد استفاده کنید

برای دوخت لباس و خیاطی در منزل باید همه اندازه گیری ها طبق استاندارد باشد. سایز بندی لباس و اندازه گیری یک مبحث مهم در خیاطی است. در نظر داشته باشید که مشتری های خاص با دوخت سفارشی به شما مراجعه می کنند ولی برای عرضه در سطح وسیع تر باید یک اندازه گیری دقیق را رعایت کنید.

با الگوهای آماده لباس به پول برسید

رسم الگو یکی از دشوارترین مباحث در خیاطی است. بدیهی است که در ابتدای خیاطی در خانه نمی توانید همه طرح های پر فروش بازار را بدون الگوی مناسب تهیه کنید. استفاده از الگوهای آماده لباس چند حسن دارد. اول اینکه همه اندازه های طبق استاندارد و سایزبندی است.دیگر اینکه می توانید الگوهای آماده را در هر طرحی که می خواهید از فروشگاه تهیه کنید و در منزل آن را تحویل بگیرید. الگوهای آماده ناریسه با کیفیت عالی، بسته بندی مناسب، با رعایت سایزبندی استاندارد و توضیحات، برای روشن کردن موتور کسب و کارتان فوق العاده هستند.

لباس ها را بسته بندی کنید

خیاطی در خانه یک هنر پول ساز است و باید با سلیقه انجام شود. بسته بندی مناسب تاثیر خوبی در فروش لباس دارد و نباید با سهل انگاری نادیده گرفته شود. آیا می خواهید لباس های خوش دوخت خود را از داخل سبد خرید خارج کرده و به فروشنده عرضه کنید؟! بدون تردید بسته بندی لباس موجب بهتر دیده شدن طرح هایتان می شود.

اگر به کار خیاطی در خانه مشغول هستید لطفا تجارب خود را با ما در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل