750 میلیارد تومان فاینانس داخلی به راه‌آهن اردبیل اختصاص یافت


750 میلیارد تومان فاینانس داخلی به راه‌آهن اردبیل اختصاص یافت

اردبیل - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از اختصاص فاینانس داخلی 750 میلیارد تومانی برای پروژه راه‌آهن اردبیل خبر داد.


به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اردبیل با اشاره به جلسه ویژه مجمع نماینگان استان و استاندار اردبیل با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اضافه کرد: در این جلسه اختصاص فاینانس ۷۵۰ میلیارد تومانی به پروژه راه‌آهن اردبیل قطعی شد که این مهم گامی بزرگ در جهت تکمیل هر چه سریع‌تر این پروژه است.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی این استان، از ابتدای مجلس دهم در مجمع نمایندگان استان هدفگذاری شده بود، تصریح کرد: در همین راستا احیای پروژه راه‌آهن اردبیل ـ میانه در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس ادامه داد: در این راستا افزایش محسوس و چندین برابری اعتبارات مصوب و تخصیص یافته در چند سال اخیر برای پروژه راه آهن اردبیل نشان از تغییر رویه دولت در توجه به این پروژه مهم و حیاتی بود.

وی تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر استاندار اردبیل به پروژه‌های کلان استان نظیر راه‌آهن اردبیل را قابل توجه دانست و ابراز امیدواری کرد در سایه وحدت مجمع نمایندگان استان و دولت محلی، شاهد توسعه روزافزون استان اردبیل باشیم.

کد خبر 4325587

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا