حل مشکلات دامپروران نظرآبادی در دستور کار قرار گرفت


حل مشکلات دامپروران نظرآبادی در دستور کار قرار گرفت

کرج-ایرنا- فرماندار شهرستان نظرآباد گفت که حل مشکلات دامپروران و تولید کنندگان شیر این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، محمد رضا فلاح نژاد روز چهارشنبه در نخستین جشنواره تولید شیر شهرستان نظرآباد با بیان اینکه تولید کنندگان این بخش با مشکلاتی مواجه هستند، خاطر نشان کرد: این شهرستان در تولید شیر، توانسته رتبه های بسیار خوبی را در کشور کسب کند که نشان از ظرفیت های بالای این منطقه دارد.
وی با اشاره به اینکه درصدد رفع مشکلات دامپروران و تولید کنندگان شیر در شهرستان هستیم، گفت: نظرآباد در تولید شیر توانسته رتبه های بسیار خوبی را در کشور کسب کند، این در حالی است که با برطرف ساختن موانع می توان ظرفیت های این شهرستان را از آنچه که هست افزایش داد.
فلاح نژاد گفت: به همین منظور وام 5 درصد به دامپروران واگذار که این تسهیلات فقط به افرادی که می خواهند دامپروری جدید احداث کنند اختصاص ندارد بلکه افرادی که دامپروری فعال نیز دارند می توانند برای توسعه واحدهای خود از این تسهیلات استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین مشکلات دامپروران پساب و تصفیه فاضلاب دامداری است اظهار داشت: با ارائه تسهیلات بلاعوض می توان برای احداث تصفیه خانه ها بهره برد.
7414/1535

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟