ازدواج مردهای ایرانی با دختران روسیه | شرایط ازدواج با دخترهای روسی


ازدواج مردهای ایرانی با دختران روسیه ازدواج با زنان روس کار سختی نیست واگر شما فردی عاشق باشید یک دختر روسی بشما سخت علاقه مند میشود شرایط ازدواج با دختران کشور روسیه که دارای زیباترین زنان جهان هستند را  بسیار ساده است وشما باید فقط باید ویژگی های فردی دختران روسی آشنا باشید در ادامه مقاله به ویژگی های برخورد با روس دختران...

ازدواج مردهای ایرانی با دختران روسیه | شرایط ازدواج با دخترهای روسی

ازدواج مردهای ایرانی با دختران روسیه

ازدواج با زنان روس کار سختی نیست واگر شما فردی عاشق باشید یک دختر روسی بشما سخت علاقه مند میشود شرایط ازدواج با دختران کشور روسیه که دارای زیباترین زنان جهان هستند را بسیار ساده است وشما باید فقط باید ویژگی های فردی دختران روسی آشنا باشید در ادامه مقاله به ویژگی های برخورد با روس دختران میپردازیم

غافلگیری را دوست دارد

زن روسیه ای دوست دارد تا همیشه به او هدیه بدهید به خصوص هدیه های غافلگیرانه و بدون اطلاع قبلی. او عاشق سوپرایز شدن است.

ازدواج مردهای ایرانی با دختران روسیه | شرایط ازدواج با دخترهای روسی

زنان روسی ازدواج را دوست دارند

زنان روسی از جمله زنانی هستند که روابط خود با دیگران را جدی میگیرند و ازدواج کردن را دوست دارند ازدواج را در زندگی خود اولویت می دهند و بعنوان بخش مهمی از زندگی با آن برخورد میکنند براساس گزارش این سایت 78 درصد زنان روسی ترجیح می دهند از آشنایی ها و روابط گذرنده ازدواج کنند؛ به عبارتی دیگر سخت نمی‌گیرند.

ازدواج مردهای ایرانی با دختران روسیه | شرایط ازدواج با دخترهای روسی

نمیتوانید از او پنهان شوید

دختر روس زن فیلمهای جیمزباند نیست بلکه او نسخه ی زنانه ی شخصیت جیمزباند است.به گزارش پارس ناز اگر بخواهید به هر دلیلی خودتان را از او مخفی کنید میتواند شما و هر شخصی که با شما نشست و برخاست دارد را پیدا کند.

زن روسی قدرت را دوست دارد

زن روسی به قدرت و استقلال احترام می‌گذارد و همواره در جستجوی این صفات است.

دوستی پایدار و همیشگی

اگر یک زن روس شما را برای ازدواج انتخاب کند، هرگز نمیتوانید از او شانه خالی کرده و رهایش کنید زیرا او بهترین دوست و همراه زندگی‌تان خواهد بود. در گزارش این سایت به داستان زن روسی اشاره می‌کند که پس از تبعید همسرش به صربستان در قرن نوزدهم با او همراه میشود و به تبعید می‌رود.

ازدواج مردهای ایرانی با دختران روسیه | شرایط ازدواج با دخترهای روسی

توجه به غذا

یک زن روسی به این حکمت باستانی باور دارد که با غذا میتوان به قلب مرد راه پیدا کرد.

توجه به زیبایی خود

زنان روس از زیبایی خود مراقبت میکنند ودر این راستا از ابزارهای مختلف- لوازم آرایشی متنوع- بهره میبرند و جمع می‌کنند، اما گاهی ممکن است این موضوع برای همسر و شریک زندگی او اذیت دهنده و دست و پاگیر باشد.

ازدواج مردان ایرانی با زنان روسی ساده و راحت است اما همان‌ گونه توصیه می‌شود مردان ایرانی باید دختران ایرانی را انتخاب کنند تا باهم سازگاری بیشتری داشته باشند اما شرایط ازدواج با زنان روسیه هم راحت است و دختران روس به دنبال مردی می‌گردند که به آنان محبت کند.

آموزش عجیب دختر بازی و همخوابی با زنان روس برای تیم آرژانتین

در راهنمایی که به فوتبالیستهای تیم آرژانتین داده شده تا بـه جام جهانی 2018 روسیه بیایند یک قطعه شامل چگونگی ایجاد رابطه با دختران زیبای روس است که جنجال بپا کرده. فدراسیون فوتبال آرژانتین فصلی رابا عنوان چگونه شانس خودرا برای دلبری از دختران روس بالا ببرید در دفترچه آموزش برای تیم‌ های اعزامی خود و روزنامه‌ نگارهای همراهشان به جام جهانی 2018 روسیه گنجانده که انتقاد بسیاری را برانگیخته است.

ازدواج مردهای ایرانی با دختران روسیه | شرایط ازدواج با دخترهای روسی

دراین دفترچه راهنما آمده برای جلب نظر دختران روس باید ظاهر تمیز و آراسته داشته باشید و خودرا خوشبو کنید.این توصیه نامه انتقادهای زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته و فدراسیون فوتبال آرژانتین در پی اعتراض‌ها اینبخش را حذف کرده است.فدراسیون فوتبال آرژانتین از اینکار عذرخواهی کرده و گفته تحقیقات داخلی نشان داده که گنجاندن اینبخش بدلیل یک اشتباه رخ داده است.

این رسوایی تنها چند ماه پس ازآن روی داده که بوئنوس آیرس پایتخت این کشور شاهد بزرگ ترین راهپیمایی زنان در آمریکای لاتین بود. دراین راهپیمایی معترضان بــه جنسیت زدگی شایع در کشور، خواستار پایان خشونت علیه زنان شدند.

ازدواج مردهای ایرانی با دختران روسیه | شرایط ازدواج با دخترهای روسی

سئوال‌ های احمقانه درباره سکس نپرسید

ناچو کاتولو، یک روزنامه‌ نگار آرژانتینی در بین ده‌ها گزارشگر و مقام‌های حوزه فوتبال بوده که در دوره رایگان فدراسیون فوتبال برای آموزش فرهنگ و زبان روس شرکت کرده است. این دوره برای تیم‌های اعزامی به جام جهانی فوتبال در روسیه برگزار شده است.این روزنامه‌نگار در حساب توییتری خود به زبان اسپانیایی توضیح داده چگونه دفترچه راهنمایی را دریافت کرده که فصلی را نیز در باب جلب نظر دختران روس داشته است.

او عکس‌ هایی از این فصل از راهنما را نیز در حساب توییتری خود به اشتراک گذاشته که هم زمان با برگزاری این دوره آموزشی مورد تمسخر کاربران توییتر قرار گرفته است.به گفته این روزنامه‌ نگار کمی بعد مقام‌های فدراسیون با متوقف کردن این دوره به گرد آوری دفترچه‌ های راهنما مشغول شدند و پس از پاره و جدا کردن صفحات مربوط به جلب نظر دختران روس دفترچه رابه شرکت‌ کنندگان دراین دوره بازگرداندند.

ازدواج مردهای ایرانی با دختران روسیه | شرایط ازدواج با دخترهای روسی

توصیه نامه در هشت بخش جداسازی شده و خیلی صریح بــه سراغ اصل مطلب رفته است.اول از همه ی دراین راهنما آمده مردان زیادی بـه دنبال همبستری با دختران روس هستند چرا که این دختران بسیار زیبا هستند.

شاید دختران روس هم همین را بخواهند اما آن ها در عین حال دوست دارند حس اهمیت و یگانه بودن داشته باشند.درباره سکس سئوال‌های احمقانه نپرسید چرا که برای روس‌ها سکس مسئله‌ای کاملا شخصی است که مورد بحث عمومی قرار نمی گیرد.

ابتکار عمل داشته باشید

این راهنما در عین حال از مردان خواسته با آمادگی کامل وارد عمل بشوند زنان روس مردانی را دوست دارند که ابتکار عمل داشته باشند. اگر اعتماد به نفس ندارید باید صحبت کردن با زنان را تمرین کنید.یادتان باشد که تعداد زیادی از زنان روس چیزی از کشور شما نمی دانند. شما تازه و متفاوتید، این برتری شما را نسبت به مردان روس نشان می دهد.

ازدواج مردهای ایرانی با دختران روسیه | شرایط ازدواج با دخترهای روسی

در نهایت دراین راهنما به مردان توصیه شده که درست انتخاب کنند و سراغ دخترانی بروند که شانس همبستری با آن‌ها وجوددارد زنان روس اغلب به مسائل مهم اهمیت میدهند اما کسانی را هم پیدا میکنید که صرفا مادیات برایشان مهم است. مثلاً پول یا شکل و قیافه شما و از این قبیل. با این همه ی نگران نباشید. زنان زیبای زیادی در روسیه هستند و همه ی آن ها نصیب شما نمیشوند. درست انتخاب کنید.

منابعی در داخل فدراسیون فوتبال آرژانتین به رسانه‌ های محلی گفته‌ اند این فصل جنجالی از یک بلاگ دراینترنت کپی شده است ومشخص نیست چه کسی تصمیم گرفته آنرا دراین راهنما بگنجاند.

ازدواج مردهای ایرانی با دختران روسیه | شرایط ازدواج با دخترهای روسی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ازدواج

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | انتقادات تند آیت الله علوی بروجردی از مسئولان: مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند