فعالیت کلاس‌های تابستانی بردخون در 42 رشته آغاز شد


فعالیت کلاس‌های تابستانی بردخون در 42 رشته آغاز شد

بوشهر - رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: فعالیت کلاس‌های تابستانی بردخون در 42 رشته آغاز شد.


به گزارش خبرنگار مهر، ظهیر محمودی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون ظهر شنبه در آیین آغاز فعالیت های تابستانی در بردخون اظهار داشت: کلاس های اوقات فراغت امسال رشد و تغییر زیادی نسبت به گذشته دارد و به گونه ای برنامه ریزی شده که همه گرایش ها و علاقمندی ها را پوشش می دهد.

وی با تقدیر از حمایت ادارات و نهادها از تشکیل کلاس‌ها، افزود: شوراها، دهیاران وادارات در برگزاری کلاس ها مشارکت زیادی داشته اند تا فضای مناسبی برای فعالیت کودکان، نوجوانان و آینده سازان کشور اسلامی در منطقه فراهم کنند.

محمودی اضافه کرد: برنامه های تابستانی به معنای آن است که آموزش تعطیل نمی شود و فرایند آموزشی همچنان با قوت ادامه دارد زیرا کلاس ها و دوره های آموزشی برای امروز و فردای جامعه مفید است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون این آموزش ها را مکمل دانستنی های دانش آموزان دانست و گفت: دانش آموزان با حضور در این دوره ها یاد می گیرند چگونه زندگی کنند و مربیان نیز با عشق و علاقه به آموزش آنان می پردازند.

وی هدف از تشکیل کلاس ها را غنی سازی اوقات فراغت خواند و ادامه داد: حضور و مشارکت همگانی در فعالیت های تابستانی موجب ارتقاء می شود و حضور دانش آموزان در برنامه های تابستانی نشان از علاقه آنان در یادگیری و پیشرفت است.

حیدر مغدانی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره نیز در حاشیه آغاز فعالیت ها با بیان اینکه سال گذشته ۲۱۵ نفر در کلاس های تابستانی حضور داشتند، گفت: ۴۲ رشته در زمینه های قرآنی، فرهنگی هنری و ورزشی در مرکز شهید نامدار و ۱۰ پایگاه اوقات فراغت در منطقه دائر است که تاکنون ۲۸۵ نفر برای حضور در کلاس ها ثبت نام کرده‌اند.

در ادامه مربیان کلاس های تابستانی اوقات فراغت آموزش و پرورش منطقه بردخون به معرفی رشته های فعال در کانون فرهنگی تربیتی شهید نامدار و پایگاه های وابسته پرداختند.

در افتتاح کلاس های اوقات فراغت آموزش و پرورش منطقه بردخون، بخشدار، تعدادی از مسئولان بخش، دانش آموزان و اولیای آنان نیز حضور داشتند.

کد خبر 4328216

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر