تاکید استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت استفاده از روش‌های نوین آبیاری


تاکید استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت استفاده از روش‌های نوین آبیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت استفاده از روش‌های نوین برای آبیاری و مصرف آب به منظور پیشگیری از هدر رفتن آن تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی در دیدار با صدیقه ببران مشاور وزیر نیرو و مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو، با اشاره به اینکه آب منبعی برگشت‌ناپذیر است و باید همه مسئولان کشور نسبت به اهمیت آن حساس باشند، اظهار کرد: باید برای جلوگیری از هدر رفتن این منبع ارزشمند راهبردهای عملی ارائه داد.
وی فرهنگسازی و تأثیر بر افکار عمومی را مهم دانست و گفت: بر این اساس، وظیفه رسانه‌ها در تمام موضوعات اجتماعی از جمله فرهنگ‌سازی درباره مصرف درست آب و منابع انرژی بسیار سنگین است.
عباسی با اشاره به نقش رسانه‌ها در زمینه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی تصریح کرد: شناخت چالش‌های واقعی آب در کشور و استان به عنوان یک رسالت همگانی کمک خواهد کرد تا برای بحران کم آبی برنامه‌ریزی و تصمیم گیری‌های بهتری را شاهد باشیم.
استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر ضرورت استفاده از روش‌های نوین و دانش بنیان برای آبیاری و مصرف آب به منظور پیشگیری از هدر رفتن آن، گفت: اقناع مردم نیازمند به کار مطالعاتی است، با ارائه نتایج مطالعات و مشخص کردن اولویت‌ها برای آگاهی بخشی و فرهنگسازی باید تلاش کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022