اصلاح سبک زندگی راهی برای مقابله با فرهنگ مصرف‌گرایی است


اصلاح سبک زندگی راهی برای مقابله با فرهنگ مصرف‌گرایی است

سمنان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان اصلاح سبک زندگی را راهی برای مقابله با فرهنگ مصرف‌گرایی دانست و گفت: مصرف‌گرایی نوین به شکل بی‌رویه یک آسیب اجتماعی است.


به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی شکری در دیدار پیش ازظهرچهارشنبه خود با مدیر حوزه‌های عملیه استان سمنان به میزبانی دفتر وی، ضمن تاکید بر ضرورت ترویج سبک زندگی اسلامی به‌مثابه نسخه نجات‌بخش جامعه از تهاجم فرهنگی، تأکید کرد: سبک زندگی اسلامی با تاسی از سیره ائمه اطهار(ع) یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید مدنظر روحانیان و طلاب باشد.

وی با اشاره به‌ضرورت استفاده از ظرفیت روحانیان در ترویج سبک زندگی اسلامی، افزود: اگر می‌خواهیم در برابر توطئه دشمنان در بخش‌های مختلف اعم از اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... بایستیم می‌بایست به سبک زندگی اسلامی تأکید ویژه‌ای داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی می‌تواند جامعه را از گزند آسیب‌ها نیز دور کند که امروز یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

شکری بابیان اینکه در ترویج سبک زندگی اسلامی می‌بایست از ظرفیت حوزه‌های علمیه و روحانیان بهره گرفت، تأکید کرد: یکی از کارکردهای تبلیغ حکیمانه دین که در زمره رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی نیز محسوب می‌شود، ترویج سیره اهل‌بیت(ع) است که این امر با استفاده از احادیث، منابر و حتی ابزارهای جدید فناوری قابل احصاء قلمداد می‌شود.

وی گفت: همراهی حوزه‌های علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی می تواند اتفاقات بسیار خوبی را در سطح استان رقم بزند که از جمله آن‌ها می توان به ترویج سبک زندگی اسلامی اشاره کرد.

کد خبر 4331802

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج