350 نیکوکار در مجمع خیرین سلامت استان قزوین فعالیت می کنند


350 نیکوکار در مجمع خیرین سلامت استان قزوین فعالیت می کنند

قزوین- رئیس مجمع خیرین سلامت استان قزوین گفت: با فعالیت 350 نیکوکار در مجمع خیرین سلامت قزوین گامهای ارزشمندی برای تامین نیازهای درمانی و پزشکی استان برداشته است.


به گزارش خبرنگار مهر، مجمع خیرین سلامت استان قزوین با شرکت در نشست خبری مهمترین برنامه های خود برای جلب مشارکت مردم در اجرای طرحهای سلامت راتشریح کردند و خواستار همراهی رسانه های گروهی برای توسعه فعالیتهای خود شدند.

محمد حسن شلویری در نشست با خبرنگاران گفت: مجمع خیرین به عنوان نهادی مردمی و غیردولتی از سال ۸۸ فعالیت خود را آغاز کرده و با داشتن ۲۲۰ شبکه و ۱۶۶ دفتر نمایندگی در سراسر کشور زمینه جلب مشارکت بیش از ۷۰ هزار خیر را فراهم کرده است.

350 نیکوکار در مجمع خیرین سلامت استان قزوین فعالیت می کنند

رئیس مجمع خیرین سلامت استان قزوین تصریح کرد: بیش از شش هزار نفر به عنوان هیئت امنا در مجمع خیرین سلامت کشور خدمت می کنند و در مسیر تامین مراکز درمانی و تجهیزات پزشکی و کمک به بیماران نقش موثری ایفا می کنند.

وی بیان کرد: از سال گذشته با کمک دانشگاه علوم پزشکی مجمع خیرین سلامت استان فعالیت مستقل خود را آغاز کرد و تاکنون توانسته است خدمات ارزشمندی را به مردم نیازمند ارائه کند.

شلویری اظهارداشت: با شناسایی نیازهای درمانی و پزشکی استان و اولویت بندی آنها بستر مشارکت مردمی را برای تامین آنها مهیا کرده ایم وبه کمک های مردمی بسیار نیازمندیم و کمترین اهدایی نیز می تواند مانند دریایی از احسان در اجرای طرح های سلامت کمک ما باشد.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان قزوین اظهارداشت: حوزه سلامت بسیار مهم و هزینه بر است و در همه کشورها به عنوان یک چالش جدی محسوب می شود و در کشور ما نیز این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است که با کمک خیرین زمینه ساز کارهای ارزشمندی در این بخش شده است.

350 نیکوکار در مجمع خیرین سلامت استان قزوین فعالیت می کنند

شلویری گفت: هر چند از سوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین کارهای بسیار خوبی برای پاسخگویی به نیازهای درمانی صورت گرفته اما هنوز کارهای زیادی باقی مانده که تنها با مشارکت خیرین به سرانجام می رسد.

وی اضافه کرد: باید اطلاع رسانی مناسبی از سوی رسانه های گروهی صورت گیرد تا بتوانیم نیازهای درمانی استان بویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار را پاسخ دهیم.

کد خبر 4332766

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل قهرمانی پرسپولیس