کارگاه آموزشی آشنایی با سامانه 1888درجنوب شرق تهران


کارگاه آموزشی آشنایی با سامانه 1888درجنوب شرق تهران

سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری اقدام به برگزاری30 گارکاه آموزشی با هدف آشنا سازی و اطلاع رسانی شهروندان با فعالیتهای این سامانه کرد.

قانون-سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری منطقه 14 اقدام به برگزاری30 گارکاه آموزشی با هدف آشنا سازی و اطلاع رسانی شهروندان با فعالیتهای این سامانه کرد.

به گزارش قانون به نقل از شهرداری منطقه 14، درراستای آشناسازی واطلاع رسانی شهروندان با فعالیتها و اهداف سامانه نظارت همگانی 1888، با حضور شهروندان 30 کارگاه آموزشی ومسابقه درسرای ها محلات نواحی ششگانه برگزار شد وآموزش پیرامون زمان تشکیل سامانه 1888و نحوه ثبت پیام شهروندان و همچنین چرخه گردش پیام درسامانه و نحوه رسیدگی به پیامهای شهروندان ارائه شد.
موسوی مسئول سامانه 1888 گفت: دراین کارگاه های آموزشی ازشهروندان گرامی خواسته شد به عنوان یک شهروندمسئول همیشه امور مربوط به محله ای را که درآن زندگی می کنند برایشان مهم بوده و با ارائه نظرات وپیشنهادات سازنده و مفید درآبادانی آن کوشا باشند چراکه درسامانه 1888 نظارت بر اجرای دقیق وظایف محوله به شهرداری با نگرشی مبتنی بر شفافیت، پاسخگویی واطلاع‌رسانی مورد تأکید می‌باشد.
وی در ادامه افزود: شعار شهروند مسئول -مدیر پاسخگو به شهروندان گرامی توصیه شده است تا همیشه خود را درخصوص پاکیزگی کوچه و محله خود را مسئول بدانند.ودرهمکاری وهمیاری با نهاد شهرداری تلاش و کوشش کنند.
درهمین راستا به شهروندان گرامی توصیه شد همواره خود را شهروند مسئول دانسته وخود را دراداره امورشهریاری رسان شهرداری بدانند.
همچنین با برگزاری 30 مسابقه جوایزی به رسم یاد بود به شهروندان اهداشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری