بجای مقابله با بدحجابی باید به فکر نهادینه کردن فرهنگ حجاب باشیم


بجای مقابله با بدحجابی باید به فکر نهادینه کردن فرهنگ حجاب باشیم

سنندج- مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: بجای اقدام به مقابله با بدحجابی باید درصدد ترویج وگسترش حجاب و عفاف در جامعه باشیم.


به گزارش خبرنگارمهر، حجت‌الاسلام مختار کرمی شامگاه دوشنبه در کمیته تخصصی عفاف و حجاب که با حضور دستگاه های فرهنگی استان در سالن کوثر تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه حجاب و عفاف از ضروریات دین و از مسائل اجتناب ناپذیر دین و اسلام است، گفت: عدم رعایت حجاب از منکرات و خلاف اسلام به شمار می‌رود.

وی بر تبلیغ و ترویج ارزش های اسلامی از جمله حجاب در جامعه تاکید کرد و اظهارداشت: حجاب منجر به ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه خواهد شد بنابراین همه ما رسالت داریم در راستای حفظ این امنیت تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: هر کسی اعتقاد به دین مبین اسلام دارد باید معتقد به حجاب وعفاف هم باشد وبه آنچه در این دین الهی آمده است عمل کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه امروزه حجاب به پدیده ای سیاسی و دستمایه اعتراض معاندین ودشمنان کشورمان تبدیل شده است، ادامه داد: افرادی که با حجاب مخالف می کنند این اقدام را برمبنای عقیده انجام نمی دهند بلکه برای بیان مطالبات سیاسی خود از آن بهره برداری می کنند.

حجت الاسلام کرمی راه‌انداختن چهارشنبه سفید توسط برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب را بیانگر نگاه سیاسی مخالفان کشورمان خواند و افزود: نباید اجازه داد که حجاب مورد سوء‌استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دشمنان حتی در فضای مجازی هم به دنبال تبلیغ بی‌حجابی و بدحجابی هستند، بیان کرد: بی شک استفاده از واژه مقابله برای برخورد با بدحجابی و بی حجابی امری نادرست است.

وی اضافه کرد: بجای اینکه به فکر مقابله با بدحجابی و بی حجابی باشیم باید اقدام به ترویج و گسترش حجاب وعفاف کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اظهارداشت: مردم ما هم باید یاد بگیرند از ارزش ها واعتقادات و مسائل و موضوعات خوب و مثبت دفاع کنند.

گفتنی است، در این جلسه نماینده هر کدام از ادارات فرهنگی نظرات و برنامه‌های خود را در ارتباط با ۲۱ تیر ماه روز ملی حجاب و عفاف بیان کردند.

کد خبر 4336529

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)