21 پروژه عمرانی در شهر امیریه دامغان اجرا می‌شود


21 پروژه عمرانی در شهر امیریه دامغان اجرا می‌شود

دامغان - شهردار امیریه دامغان با بیان اینکه 21 پروژه عمرانی در این شهر در حال اجرا است، گفت: در صورت تخصیص اعتبارات لازم تا پایان سال این طرح‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.


به گزارش خبرنگار مهر، محمد عوض آبادیان شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسب روز شهرداری‌ها بابیان اینکه ۲۱ پروژه عمرانی در شهر امیریه دامغان در حال اجرا است، ابراز داشت: اعتبار این پروژه‌ها ۵.۲ میلیارد تومان است که در صورت تخصیص تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: جاده سلامت، مرمت وبازسازی بناهای قدیمی و قلعه تاریخی، آسفالت و بهسازی بافت قدیمی، احداث بوستان کتاب، زمین چمن مصنوعی، باغ گل محمدی، جاده ابزار مهدی و مناسب‌سازی معابر و پیاده‌روهای سطح شهر امیریه بخشی از پروژه های در دست اجرا امیریه را تشکیل می‌دهد.

رضایت ۹۰ درصدی مردم از شهرداری امیریه

شهردار امیریه بابیان اینکه حدود دو میلیارد تومان پروژه در این شهر سرمایه‌گذاری شده است، ابراز داشت: مجتمع خدماتی و رفاهی، احداث پمپ بنزین و احداث باغ گل محمدی به مساحت ۳ و نیم هکتار از جمله سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته را شامل می‌شود.

عوض آبادیان بابیان اینکه در شهر امیریه حدود پنج‌تن گل محمدی تولید می شود، تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری امیریه دارای پنج هکتار باغ گل محمدی است که تا پایان سال جاری این وسعت به ۱۰ هکتار خواهد رسید.

وی با اشاره به رضایت حداکثری شهروندان از اقدامات شهرداری امیریه، افزود: از دو میلیارد تومان مطالبات شهرداری مبلغ یک میلیارد تومان آن در قالب اسناد خزانه وصول‌شده است که امیدواریم با پرداخت مابقی طلب، بتوانیم شاهد اجرایی شدن پروژه‌ها در امیریه باشیم.

افزایش سرانه هر شهروند

شهردار امیریه بابیان اینکه فقدان زمین مسکونی و کمبود آب برای فضای سبز دو معضل عمده این شهر است، ابراز داشت: در حریم شهر امیریه حدود یک هزار و ۴۰۰ هکتار باغ پسته وجود دارد که متاسفانه امسال براثر سرما و تگرگ ۶۰ تا ۱۰۰درصد این باغات خسارت‌دیده است.

عوض آبادیان بابیان اینکه وسعت محدوده خدمات امداد و نجات شهرداری امیریه چند صد برابر محدوده خدماتی شهری است، اضافه کرد: سرانه شهروندی از ۲۵۰ هزار تومان درسال ۹۲ به یک‌میلیون و یک‌صد هزار تومان درسال ۹۶افزایش‌یافته است.

کد خبر 4339041

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روز ملی ایمنی حمل و نقل، یادآور مسئولیت اجتماعی همگانی با مشارکت مردم