474 روستای مازندران دردست گازرسانی است


474 روستای مازندران دردست گازرسانی است

ساری - مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: عملیات گازرسانی به 474 روستا و چهار شهر استان در دست انجام است.


به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر احمدپور با بیان اینکه تعداد مشترکان گاز طبیعی در استان به مرز یک میلیون و ۳۱۵ هزار مشترک نزدیک شده است، عنوان کرد: عملیات گازرسانی به ۴۷۴ روستا و چهار شهر این استان با جدیت تمام در حال اجراست.

احمدپور تصریح کرد: شرکت گاز استان با همه توان در تلاش است تا گاز را به روستاهای بالای ۲۰ خانوار برساند اما در این راه نیازمند تلاش و همکاری همه نهادهای خدمات رسان و همچنین تامین اعتبارات می باشیم.

وی در مورد رفاه مردم مازندران ادامه داد: تمام تلاش های صورت گرفته توسط پرسنل خدوم و زحمت کش شرکت گاز در مورد گاز دار شدن شهرها و روستاهای استان در راستای بهره مند شدن هر چه بیشتر مردم شریف از شرایط رفاه و آسایش بیشتر است .

علی نبیان معاون استاندار مازندران نیز با اشاره به نقش مهم مردم در حفاظت از محیط زیست افزود: گاز طبیعی یکی از زیرساخت های توسعه در هر منطقه است که به دلیل نبود گاز در بخش های جنگلی و کوهستانی هر ساله شاهد از بین رفتن درختان زیادی در این بخش ها هستیم.

معاون عمرانی استانداری مازندران ،یکی از دغدغه های اصلی مسوولان را گازرسانی به این بخش ها دانست و گفت: بهره مندی از نعمت گاز حق مردم است و باید مسوولان در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند.

کد خبر 4340246

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان