رئیس شرکت نفت کویت: شرکت های آسیایی به دنبال جایگزینی برای نفت ایران هستند


رئیس شرکت نفت کویت: شرکت های آسیایی به دنبال جایگزینی برای نفت ایران هستند

شفقنا- در حالی که «بخیت الرشیدی» وزیرنفت کویت برگزاری نشست اوپک برای بررسی وضعیت بازارنفت نفت پیش از نشست مقرر آن در دسامبر آینده را بعید دانسته، «نزار العدسانی» رئیس اجرایی شرکت نفت این کشور گفت پس از آنکه واشنگتن متعهد شد که تحریم های ایران را دوباره بازگرداند، شرکت های آسیایی به دنبال جایزگزینی برای نفت ایران از کشورهایی […]

رئیس شرکت نفت کویت: شرکت های آسیایی به دنبال جایگزینی برای نفت ایران هستند

شفقنا- در حالی که «بخیت الرشیدی» وزیرنفت کویت برگزاری نشست اوپک برای بررسی وضعیت بازارنفت نفت پیش از نشست مقرر آن در دسامبر آینده را بعید دانسته، «نزار العدسانی» رئیس اجرایی شرکت نفت این کشور گفت پس از آنکه واشنگتن متعهد شد که تحریم های ایران را دوباره بازگرداند، شرکت های آسیایی به دنبال جایزگزینی برای نفت ایران از کشورهایی نظیر عربستان، کویت، امارات متحده عربی و عراق هستند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه «الرای العام»، العدسانی با اشاره به اینکه شرکت نفت کویت در چارچوب توافق اوپک در ماه گذشته، تولید خود را تا ۸۵ هزار بشکه نفت در روز افزایش داده است و هرگونه افزایش دوباره به اوپک بستگی دارد، اظهار کرد: همزمان با اجرای تحریم ها علیه ایران، درخواست هایی برای خرید نفت ما وجود دارد… برخی شرکت ها تلاش می کنند جایگزین های دیگری برای نفت ایران پیدا کنند».

از سوی دیگر بخیت الرشیدی وزیر نفت کویت نیز در حاشیه امضای توافقنامه همکاری نفتی میان کویت و پکن گفت: گمان نمی کنم اوپک جلسه دیگری برای بررسی وضعیت بازارهای نفت پیش از جلسه مقرر آن در دسامبر آینده برگزار کند. وضعیت بازاربه اندازه کافی پایدار است. ما به اندازه کافی تولید می کنیم و برای ایجاد ثبات در بازار تولید خود را افزایش می دهیم.

خبر را در الرای العام ببینید

www.fa.shafaqna.com/ انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند