رپسول با هوندا تمدید کرد


موتو جی پی ایران – رپسول، شرکت بزرگ نفتی اسپانیایی، قرارداد اسپانسرینگ خود را با تیم موتو جی پی هوندا تا سال 2020 تمدید کرد. تیم هوندا از سال 1995 به بعد، چه در کلاس 500 سی‌سی و چه در موتو جی پی، همواره با رنگ نارنجی خاص رپسول پا به عرصه‌ی رقابت‌ها گذاشته و حالا طولانی‌ترین قراردادی که موتوراسپرت به خود دیده، باز هم تمدید شده...

موتو جی پی ایران – رپسول، شرکت بزرگ نفتی اسپانیایی، قرارداد اسپانسرینگ خود را با تیم موتو جی پی هوندا تا سال 2020 تمدید کرد.

تیم هوندا از سال 1995 به بعد، چه در کلاس 500 سی‌سی و چه در موتو جی پی، همواره با رنگ نارنجی خاص رپسول پا به عرصه‌ی رقابت‌ها گذاشته و حالا طولانی‌ترین قراردادی که موتوراسپرت به خود دیده، باز هم تمدید شده است.

در حالی که قرارداد اسپانسرینگ بین این دو در پایان این سال به پایان می‌رسید، برای تمدید دو ساله به توافق رسیدند و این یعنی حداقل تا سال 2020 نام رپسول را بر موتورهای هوندا خواهیم دید.

خورخه لورنزو نیز که فصل آینده جایگزین دنی پدروسا در هوندا خواهد شد، به آخرین موتورسوار برجسته‌ای تبدیل می‌شود که قرار است به رنگ‌های رپسول جذابیت را اضافه کند. کاری که بزرگان قبل از او به خوبی انجامش داده‌‌اند؛ میک دوهان، ولنتینو روسی، کیسی استونر، دنی پدروسا و مارک مارکز.

یوشیشیگه نومورا، رئیس هوندا در این باره گفت:

بسیار از بابت اعلام این تمدید دو ساله خوشحال هستیم. فصل آینده، بیست و پنجمین سالگرد طولانی‌ترین و موفق‌ترین قرارداد همکاری در زمینه‌ی اسپانسرینگ در موتو جی پی است. موفقیتی که احساس غرور و لذت زیادی به ما می‌دهد. ما باهم در این مدت با چالش‌های زیادی که توسط سرعت بالای پیشرفت تکنولوژی، سطح رو به رشد مسابقات، افزایش مخاطبان موتو جی پی در سطح جهان و بازارهای جدید و سرعت تغییر راه‌های ارتباطی با هواداران ایجاد شده است، رو به رو شده‌ایم. ما با روحیه‌ای به مانند قبل و همان اهداف پیشین به سراغ ادامه‌ی این سفر خواهیم رفت.

تا به اینجا 13 عنوان قهرمانی موتو جی پی، 163 برد در گرندپری‌ها و 419 پودیوم، حاصل همکاری مشترک رپسول و هوندا بوده است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(عکس) استایل سنتی بازیگر زخم‌کاری جلب‌توجه کرد