خانه مطبوعات خراسان جنوبی مورد حمایت قرار گیرد


خانه مطبوعات خراسان جنوبی مورد حمایت قرار گیرد

بیرجند- مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خواستار حمایت از خانه مطبوعات استان شد و گفت: هلدینگ اصحاب فرهنگ و هنر استان راه اندازی شود.


به گزارش خبرنگار مهر، احمد محبی عصر چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به عملکرد خود طی سال های خدمتش بیان کرد: طی این مدت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان های خوسف و زیرکوه فعال شد.

وی با بیان اینکه ۹ دستگاه خودرو برای مرکز استان خریداری شده است، گفت: اعتبارات فصل پنج استانی از ۱۶ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است.

محبی ادامه داد: همچنین اعتبارات فصل پنج وزارت از ۳۲۰ میلیون تومان به یک میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از راه اندازی مجموعه حمایتی کارکنان این اداره کل خبر داد و گفت: تاکنون از این محل قریب به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات چهار درصد به کارکنان پرداخت شده است.

وی خواستار حمایت از خانه مطبوعات استان شد و افزود: همچنین خواستاریم هلدینگ اصحاب فرهنگ و هنر راه اندازی شود.

محبی با بیان اینکه این هلدینگ به مرحله ثبت رسیده است، گفت: امید است با راه اندازی این مجموعه، مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر رفع شود.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده بیان کرد: اجرای برنامه طی دو سال متوالی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از دیگر موفقیت ها بوده است.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، کلنگ زنی و بهره برداری از نگار خانه نهبندان را از دیگر اقدامات اجرایی عنوان کرد.

کد خبر 4344393

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی