ستاره آبی ها در جام جهانی رکوردار شد!


با اینکه خروس‌های فرانسوی به فینال جام جهانی روسیه راه یافته‌اند ولی اولیویه ژیرو در مقابل دروازه‌ی حریفان همچنان در حال تاریخسازی است، تاریخسازی که او مسلماً از آن خوشنود نیست. مهاجم چلسی و تیم ملی فرانسه که در بازی اول تیمش مقابل استرالیا نیمکت‌نشین بود، از بازی دوم به میدان آمد و بعد از آن تا امروز در تمامی بازیهای فرانسه در روسیه...

ستاره آبی ها در جام جهانی رکوردار شد!

ژیرو رکورددار بیشترین شوت‌های خارج از چهارچوب در جام جهانی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۲
ستاره آبی ها در جام جهانی رکوردار شد!

اولیویه ژیرو مهاجم تیم ملی فرانسه ( خروس های آبی ) و تیم چلسی در جام جهانی روسیه تا کنون نه گل زده و نه حتی توانسته شوتی به چهارچوب شلیک کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با اینکه خروس‌های فرانسوی به فینال جام جهانی روسیه راه یافته‌اند ولی اولیویه ژیرو در مقابل دروازه‌ی حریفان همچنان در حال تاریخسازی است، تاریخسازی که او مسلماً از آن خوشنود نیست.

مهاجم چلسی و تیم ملی فرانسه که در بازی اول تیمش مقابل استرالیا نیمکت‌نشین بود، از بازی دوم به میدان آمد و بعد از آن تا امروز در تمامی بازیهای فرانسه در روسیه حضور داشته. ولی ژیرو تا کنون نتوانسته گلی به ثمر برساند.

جالب اینجا است که او تا کنون ۱۳ شوت شلیک کرده که حتی یکی از آنها در چهارچوب نبوده است. به این ترتیب او رکورد بیشترین شوتهای خارج از چهارچوب یک بازیکن در جام جهانی را شکسته است. رکورد قبلی در جام جهانی ۱۹۶۶ ثبت شده بود.

با اینحال ژیرو به فرانسه کمک کرده تا در شش جام جهانی‌ای که اخیراً در آنها شرکت داشته برای سومین بار به فینال راه یابد. در این دوره‌ی زمانی هیچ کشوری موفق نشده چنین رکوردی بدست آورد.

ژیرو که ۸۳ بازی ملی در کارنامه دارد امیدوار است روز یکشنبه در فینال جام جهانی روسیه، به ناکامی خود در این تورنمنت پایان دهد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , اخبار فوری , تیم فوتبال فرانسه , جام جهانی 2018 , فوتبال جهان , فوتبال فرانسه
برچسب ها : اولیویه ژیرو, تیم ملی فرانسه, جام جهانی 2018, چلسی انگلیس

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟