بازخوانی «در خیابان مینتولاسا» با صدای بهروز رضوی


بازخوانی «در خیابان مینتولاسا» با صدای بهروز رضوی

رمان «در خیابان مینتولاسا» اثر پرآوازه میرچا الیاده، در برنامه کتاب شب رادیو تهران با صدای بهروز رضوی بازخوانی خواهد شد.

بازخوانی «در خیابان مینتولاسا» با صدای بهروز رضویبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ مشاور محتوایی و نویسنده برنامه «کتاب شب» رادیو درباره این برنامه گفت: رمان «در خیابان مینتولاسا» اثر پرآوازه میرچا الیاده ترجمه محمدعلی صوتی از انتشارات زرین است که از شنبه ۲۳ تا ۲۹ تیر در برنامه کتاب شب پخش می‌شود.

محمدباقر رضایی افزود: این نویسنده در سال ۱۹۰۷ میلادی در بخارست به دنیا آمد و در سال ۱۹۸۶ درگذشت، او از اسطوره شناسان بنام جهان است که در ایران نیز علاقه‌مندان فراوانی دارد.

وی گفت: از آثار او که در ایران ترجمه شده است می‌توان به مقدس و نامقدس اشاره کرد، اما اثر داستانی او «در خیابان مینتولاسا» در جهان ادبیات جایگاه ممتاز و خاصی دارد؛ این رمان در شش قسمت ۲۰ دقیقه‌ای تلخیص و تنظیم رادیویی شده و از روز شنبه بین ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه تا ۲۴ برای علاقه‌مندان ادبیات برتر جهان پخش خواهد شد.

برنامه «کتاب شب» به تهیه کنندگی محمود احمدی و رضا قربانی در گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران تولید می‌شود و یکی از برنامه‌های پرشنونده رادیو است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازدید رئیس سازمان ملّی پرورش استعدادهای درخشان از تحریریه رکنا + فیلم