پیدا کردن دوست پسر: 15 راهکار پیدا کردن مرد دلخواه برای ازدواج


پیدا کردن دوست پسر: 15 راهکار پیدا کردن مرد دلخواه برای ازدواج

ما دوره‌ای را پشت سر گذاشته‌ایم که در آن پدر و مادرها از فردی به عنوان واسطه یا معرف درخواست می‌کردند که ” جفت مناسبی” را برای فرزند آنها که انسانی بالغ و کامل شده است، پیدا کند. امروزه ما این آزادی را داریم که خود واسطه یا معرف رابطه‌های خودمان باشیم اما همچنان مانعی در این میان وجود دارد و آن این است که چنین کاری همیشه چندان آسان نیست. در...

ما دوره‌ای را پشت سر گذاشته‌ایم که در آن پدر و مادرها از فردی به عنوان واسطه یا معرف درخواست می‌کردند که ” جفت مناسبی” را برای فرزند آنها که انسانی بالغ و کامل شده است، پیدا کند. امروزه ما این آزادی را داریم که خود واسطه یا معرف رابطه‌های خودمان باشیم اما همچنان مانعی در این میان وجود دارد و آن این است که چنین کاری همیشه چندان آسان نیست. در نتیجه بسیاری از افراد مجرد در چنین مواقعی به کمک افراد ماهر و حرفه‌ای نیازمند می‌شوند. در این نوشتار با ما همراه باشید تا روش های خوب و اصولی پیدا کردن دوست پسر برای اینکه مرد دلخواه آینده تان را برای ازدواج پیدا کنید را بدانید.

دلالان ازدواج

امروزه دلالان ازدواج (کسانی که پیدا کردن فرد مناسبی برای ازدواج حرفه اصلی آنها به شمار می‌رود) به دنبال کسب درآمد بسیار زیادی از این راه هستند و مقادیر هنگفتی را طلب می‌کنند. قیمت‌های پیشنهادی آنها به‌صورت صعودی در حال افزایش است و تنها تعداد کمی از افراد مجرد توانایی مالی پرداخت برای دریافت چنین خدماتی را دارند. از طرف دیگر، شما آنچه که بهایش را پرداخته‌اید را به‌دست می‌آورید و باید به این نکته نیز توجه کنید که معرف‌ها در انتخاب کاندیدای مورد نظر شما دقت بسیاری به خرج می‌دهند و آنها را از بین افراد حاضر در میهمانی ها، رویدادهای سیاسی یا جشن‌های خیریه برای شما با دقت گزینش می‌کنند.

پس از این مرحله نوبت به دیدار حضوری با یکایک افراد می‌شود و شما جملاتی از این قبیل را از زبان معرف یا واسطه ( دلال آشنایی) خواهید شنید: ” من نقشی مهم‌تر از یک معرف بر عهده دارم. من با تمامی مراجعان خودم دوست می‌شوم و همیشه در دسترس آنها هستم. پس از هر دیداری که بین دو نفر انجام می‌شود، من جداگانه با هر یک از آنها گفت‌وگو می‌کنم و بازخورد و نظر آنها را جویا می‌شوم و با زکاوت و هوشمندی این نظرات را به نفر مقابل ارائه می‌دهم”.

یکی از افرادی که برای ۱۶ سال به حرفه دلال آشنایی برای ازدواج مشغول است معتقد است که در طول این سال‌ها این روش به صدها مورد ازدواج و حداقل تولد ۴۰ کودک منجر شده است. پس با ما همراه باشید تا بهترین روش های پیدا کردن دوست پسر و سپس مرد آینده تان را بدانید.

با این وجود، اگر شما توانایی مالی برای استخدام یک دلال اینچنینی ندارید نیازی نیست که نگران باشید. ما با افرادی که در این حرفه تخصص دارند گفت‌وگوهایی را انجام داده‌ایم و بهترین راهکارهای پیشنهادی پیدا کردن دوست پسر آنها را انتخاب کرده‌ایم که با استفاده از آنها می‌توانید فرد مورد نظر خود را پیدا کنید. با ما همراه باشید.

۱. برای پیدا کردن دوست پسر واقع بین باشید

اگر چهره‌ای معمولی شبیه به روزان بار دارید، بر پیدا کردن فردی شبیه به تام کروز پافشاری نداشته باشید. برخی از دخترها نیز شکارچی پول هستند و فقط به دنبال پیدا کردن مردانی هستند که ثروت‌های هنگفتی دارند. به این گروه از دخترها توصیه می‌شود که اگر به رابطه هایی بلند مدت فکر می‌کنند، بهتر است که دیدگاه و نگرش خود را تغییر دهند. اگر شما صرفا به دلیل پول مردها و نه شخصیت آنها در کنارشان قرار بگیرید، آنها فورا نیت شما را احساس می‌کنند. در واقع، آن دسته از ویژگی‌ها و خصوصیات بدون قیمتی که شما باید در یک رابطه طولانی مدت در شریک عاطفی خود جست‌وجو کنید ظاهر و پول نیست بلکه قلبی عاشق، ماهیت وجودی قابل اعتماد و تعهد او در برابر شما است.

۲. مادری پرحرارت باشید نه یک مادر آینده نگر

مردها مجهز به راداری هستند که با استفاده از آن زنان مشتاق و عاشق بچه را شناسایی می‌کنند بطوریکه در نخستین دیدار شما با مردی حتی ممکن است چنین چیزی را از او بشنوید: ” با وجود اینکه من حتی اسم کوچک تو را نمی‌دانم اما خوب می‌دانم که رنگ مورد علاقه تو برای اتاق خواب کودکت چه رنگی است”.

پیدا کردن دوست پسر ۳: دیدارهای خود را در اولویت قرار دهید

بهتر است همیشه آنچنان آراسته باشید که می‌خواهید در مصاحبه‌ای کاری شرکت کنید. همیشه آماده باشید زیرا شما نمی‌دانید که چه وقت یا کجا فرد مورد علاقه خود را دیدار خواهید کرد. لباس هایی را بر تن کنید که احساس جذاب بودن را در شما به وجود می‌آورند و گفت‌وگویی جذاب را در ذهن خود از قبل برنامه‌ریزی کنید. همچنین بهتر است که تغییری در برنامه‌های روزانه خود به‌وجود آورید: کسی را برای تحویل دادن روزنامه‌ها به درب منزل خود استخدام نکنید؛ ممکن است که شما فرد مورد نظر خود را در کنار باجه روزنامه فروشی برای نخستین بار ملاقات کنید.

۴. صحبت کردن در مورد گذشته را فراموش کنید

توصیه می‌شود که تمایل به صحبت کردن در مورد شریک عاطفی سابق خود را در جلسات اول دیدار با شریک عاطفی جدید خود فراموش کنید. توجه داشته باشید که اگر شریک عاطفی قبلی شما مردی شگفت‌انگیز و رویایی باشد، شریک فعلی شما با خود احساس می‌کند که نمی‌تواند به اندازه او برای شما خوب باشد. از طرف دیگر، اگر بیش از اندازه نیز از شریک عاطفی سابق خود بدگویی کرده و او را در مقابل شریک فعلی خود نابود کنید او نیز با خود فکر می‌کند که شما چند ماه دیگر در مورد او نیز همین گونه صحبت خواهید کرد.

به همین ترتیب، شما نیز باید نسبت به مردی که دائما در مورد شریک عاطفی قبلی خود حرف می‌زند آگاه و حساس باشید. اگر ذهن و فکر او همچنان درگیر آن زن باقی مانده است بدون شک شما در قلب او هم جایی نخواهید داشت.

۵. فردی با مشکلات روانی گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود

برای آنکه رابطه‌ای موفق و سالم داشته باشید هر دو نفر باید در سلامت عاطفی و احساسی به سر ببرید. برای مثال، این نشانه خوبی نیست که شما عمدتا به دلیل ترس از تنها بودن خود را در رابطه‌ای قرار می‌دهید. همچنین اگر احساس می‌کنید که شریک عاطفی شما تنها برای تامین نیازهای جنسی خود با شما در رابطه قرار گرفته است باید بدانید که نشانه خوبی را دریافت نمی‌کنید. یا اگر می‌بینید که فرد مقابل شما به طرز وحشت آوری افسرده است بهتر است که رفتاری محتاطانه تر داشته باشید. در چنین مواردی آگاه باشید تا در دام وابستگی گرفتار نشوید یا با خودتان فکر نکنید که شما می‌توانید او را درمان کنید. هوشمندانه تر این است که به دنبال مردی باشید که نیازی به درمان نداشته باشد.

پیدا کردن دوست پسر ۶: به رفتارهای خود دقت کنید

به یاد داشته باشید که وقتی دختر باهوش، جذاب و دوست داشتنی و مورد علاقه مردی کاری احمقانه یا نسنجیده می‌کند، آن مرد به طرز عجیبی ترسناک می‌شود. نصف کردن یک تکه نان و گذاشتن نیم دیگر آن در سبد نان یا تجدید رژلب سر میز غذا در رستوران کارهایی از این قبیل است. همچنین باید بدانید که وقتی شما درخواست ارائه صورتحساب را در رستوران مطرح می‌کنید، از نظر او کاری بچه گانه و نسنجیده انجام داده اید. مرد دوست دارد که خودش پیش خدمت را صدا بزند و خودش صورتحساب را پرداخت کند.

همچنین مراقب اشتباهات رایج رفتاری خودتان باشید: به موقع در محل قرار حاضر شوید، تلفن همراه خود را خاموش کنید، هنگام حرف زدن به چشمان او نگاه کنید و به زمین خیره نشوید، بیش از اندازه از او در مورد شغلش سوال نپرسید چون در این صورت با خودش فکر می‌کند شاید شما در جست‌وجوی گنج یا طلا هستید. به یاد داشته باشید که اگر مثل یک چراغ قوه حساس و نکته سنج عمل کنید، تعجبی ندارد که نخستین ملاقات شما آخرین دیدارتان خواهد بود.

۷. شباهت منجر به موفقیت می‌شود

مفهوم این جمله آن نیست که شما باید با همزاد یا فرد دوقلوی خود ازدواج کنید اما در جریان آشنایی با فرد مورد نظر خود از خودتان بپرسید که شما و این مرد از چه ویژگی‌های اصلی مشابهی برخوردار هستید؟ به عنوان مثال در این خصوص می‌توانید به نظرها و دیدگاه‌های مشترک یا متفاوت تان در مورد پول، هوش، سبک زندگی و شوخ طبعی فکر کنید. این موضوع را به دقت بررسی کنید که اهداف اصلی شما دو نفر در زندگی بخوبی با یکدیگر همخوانی دارد یا خیر.

بعلاوه لازم است که شما دو نفر نظرات مشابهی در مورد مزایا و معایب ازدواج کردن، بچه دار شدن یا حتی زندگی کردن در یک خانه درختی یا پنت هاوس داشته باشید. این‌ها مواردی است که شما باید به سرعت و در طی یک یا دو دیدار حضوری آنها را کشف کنید.

پیدا کردن دوست پسر ۸: چالشی را ترتیب دهید

اجازه دهید مرد مورد نظر شما بداند که شما او را دوست دارید. با این وجود، جذابیت اولیه را علامتی برای وابسته شدن به او و نگه داشتن او ندانید. آگاه باشید که رابطه تنها پس از ۳ جلسه دیدار حضوری شکل نمی‌گیرد. ما در اینجا در مورد قوانین و قواعد یک رابطه حرف نمی‌زنیم- اگرچه که لازم است بدون معطلی و در زمان مناسب پس از اینکه با شما تماس گرفت شما هم با او تماس بگیرید اما به یاد داشته باشید که زندگی اجتماعی خود را حول محور او تشکیل ندهید؛ به عنوان مثال هنوز هم می‌توانید به همراه یکی از دوستان نزدیک خودتان بلیط تئاتر تهیه کرده و آخر هفته همراه با دوست قدیمی خود به تماشای تئاتر بروید.

در چنین شرایطی او را تحت فشار قرار ندهید تا در مورد احساساتش با شما حرف بزند. این موضوع را شفاف کنید که اگرچه دوست شما بخشی از زندگی شما است اما آن مرد نیز همه زندگی شما نیست. بهتر است زمانی که رابطه جدی تان شکل گرفت و مدتی پس از نخستین دیدارهایتان این موضوع را شفاف کنید.

۹. کم حرف و ساکت نباشید

بدون تردید شما کلی داستان جالب و جذاب دارید که می‌خواهید در همان نخستین دیدار همه را برای مردی که با او دیدار می‌کنید بازگو کنید اما بهتر است تعدادی از آنها را نیز برای دیدار دوم نگه دارید. مردها واقعا دوست دارند که هر از گاهی حرفی از شما بشنوند. بهتر است که شما به عنوان یک زن سرعت صحبت کردن را در خود مدیریت کنید و از قبل در مورد دو یا سه ماجرایی که می‌خواهید در هر دیدار تعریف کنید خوب فکر کنید. با این وجود زیاده روی نکنید و بیش از اندازه در مورد خودتان اطلاعات ندهید.

مطلب مرتبط: ۲۶ ترفند جذب جنس مخالف که فورا و شدیدا جواب می‌دهد!

پیدا کردن دوست پسر ۱۰: حرارت و گرمای خود را پنهان نکنید

غالبا دیده می‌شود که مردها از فقدان گرما و حرارت در حالات و حرکات زن‌ها گله و شکایت می‌کنند. مردها می‌گویند که بسیاری از زن‌ها در برابر آنها حالتی تدافعی گرفته و محبت واقعی خود را نشان نمی‌دهند. به خانم‌ها توصیه می‌شود که سپرهای دفاعی خود را کمی پایین بیاورند، لب‌های خود را به لبخندی باز کنند و کمی گرم تر و مهربان تر باشند.

۱۱. برای پیدا کردن دوست پسر دخترانگی خود را نشان دهید

توصیه می‌شود که شخصیت حرفه‌ای خود را پس از پایان ساعت اداری همانجا پشت میز کارتان در اداره بگذارید و از آنجا بیرون بیایید. مردها همواره از این موضوع شکایت دارند که اغلب با زن هایی روبه‌رو می‌شوند که رفتاری مردانه دارند، کت و شلوارهای مردانه بر تن دارند و در ملاقات‌های حضوری خود در مورد هر چیزی بحث می‌کنند: اینکه کدام نوشیدنی را سفارش دهند، اینکه امور بین‌الملل در چه وضعیتی قرار دارد و اینکه چه کسی صورتحساب رستوران را پرداخت کند. زن‌ها باید بدانند که در این لحظه در حال دیدار با مردی هستند که می‌تواند شریک عاطفی آنها باشد. به یاد داشته باشید که اینجا مسابقه بوکس نیست.

۱۲. تنها به ظاهر پسندیده مردها اکتفا نکنید و فراتر از آن را در نظر بگیرید

آگاه باشید تا چشمان شما با چهره‌ای زیبا و ظاهری جذاب کور نشود. آیا این مرد ارزش به‌دست آوردن قلب شما را دارد؟ او تا چه اندازه در برقراری ارتباط با شما موفق است؟ با مادر خود چگونه رفتار می‌کند؟ رفتار او با خواهرها و برادرهایش، دخترخاله‌ها و پسرخاله هایش و حتی دوستانش چگونه است؟ اگر پاسخ شما به این سوالات چندان رضایت بخش نیست لازم است که بیشتر در انتخاب خود دقت کنید. هنگامی که او از عشق و علاقه شما نسبت به خود مطمئن می‌شود، رفتار همیشگی خود را از سر خواهد گرفت و با شما نیز مثل سایر افرادی که برایش اهمیت دارند رفتار خواهد کرد.

پیدا کردن دوست پسر ۱۳: مراقب جادوی نخستین نگاه باشید

در نخستین نگاه شاید بیش از هر زمان دیگری احساس کنید که می‌خواهید دستان او را در دست گرفته و در آغوش او قرار بگیرید. این علامت بدی نیست: همچنان که شناخت شما از یکدیگر بیشتر شده و اعتماد شما نسبت به یکدیگر افزایش می‌یابد، جذابیت‌های فیزیکی شما دو نفر برای یکدیگر نیز افزایش خواهد یافت. با این وجود، لازم است که بارقه‌ای از جذابیت اولیه در شما وجود داشته باشد تا پس از آن به آتش عشق تبدیل شود. بدون وجود این کیمیاگری بهتر است که شما دو نفر به عنوان دوست برای هم باقی بمانید.

۱۴. پس از نامزدی رسمی برای ورود به رابطه جنسی عجله نکنید

روانشناسان معتقد هستند که بهتر است رابطه جنسی را حداقل برای مدتی کاملا فراموش کنید. تا زمانی که مرد مقابل شما آمادگی ندارد که حداقل بخشی از روح خود را به شما اختصاص دهد بهتر است که شما نیز تمامی جسم خود را در اختیار او قرار ندهید. باید منتظر شوید تا موضوع صحبت شما به جایی برسد که در آن به یکدیگر تعهد بدهید که برای هریک از شما دو نفر شخص دیگری وجود ندارد. به این ترتیب اطمینان خواهید یافت که رفتار او نتیجه عشق است نه هوس.

پیدا کردن دوست پسر ۱۵: با جریان طبیعی رابطه در حرکت باشید

کلید واقعی تبدیل یک رابطه دو نفره به یک زوج این است که هر دو نفر خواستار سازش و توافق باشند. اگر یکی از دو نفر یا هر دوی آنها همواره راه خودش را برود و حتی کوچک‌ترین تغییرها برای او تهدیدآمیز باشد، طولی نمی‌کشد که مشکلات پدیدار می‌شوند. برای مثال، اگر به طور اتفاقی همان شبی که شما می‌خواستید برای او شام مخصوصش را درست کنید او مجبور شد که تا دیروقت در شرکت مانده و کار کند، لازم است که شما او را درک کنید، انعطاف پذیر باشید و بجای اینکه او را برای شام در کنار خودتان داشته باشید، به صرف قهوه‌ای در کنار او اکتفا کنید. البته که او هم باید برای این تغییر به‌وجود آمده در برنامه هایتان متاسف باشد و در صدد جبران این اتفاق برای شما برآید.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – فاطمه یحیی

منبع: today

پیدا کردن دوست پسر: ۱۵ راهکار پیدا کردن مرد دلخواه برای ازدواج

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روابط دختر و پسر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی