حمیده عباسعلی به مدال طلا رسید


حمیده عباسعلی به مدال طلا رسید

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان، پانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که از صبح جمعه 22 تیرماه با حضور 312 کاراته‌کا از 29 کشور در اردن آغاز شده است, روز شنبه با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال اوزان مختلف بانوان و آقایان پیگیری شد. در فینال وزن 68+ کیلوگرم بانوان، حمیده عباسعلی با نتیجه 8 بر صفر از سد ژو سو ون از چین‌تایپه...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان، پانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که از صبح جمعه ۲۲ تیرماه با حضور ۳۱۲ کاراته‌کا از ۲۹ کشور در اردن آغاز شده است, روز شنبه با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال اوزان مختلف بانوان و آقایان پیگیری شد.

در فینال وزن ۶۸+ کیلوگرم بانوان، حمیده عباسعلی با نتیجه ۸ بر صفر از سد ژو سو ون از چین‌تایپه گذشت تا به مدال طلا دست پیدا کند. عباسعلی با کسب این مدال طلا جمع مدال‌های خود در مسابقات قهرمانی آسیا را به پنج رساند. او چهار مدال طلا و یک مدال نقره از مسابقات قهرمانی آسیا کسب کرده و پرافتخارترین کاراته‌کا بانوان است.

مسیر صعود حمیده عباسعلی به دیدار نهایی نیز با برتری ۳ بر صفر مقابل نماینده اندونزی آغاز شد. او در دومین دیدار حریف هندی را ۸ بر صفر مغلوب کرد تا مقابل آیومی یوکوزا ژاپنی، دارنده یک مدال طلا و دو برنز جهان و یک طلا و یک برنز آسیا و ۹ طلای کاراته وان‌ها قرار بگیرد.

عباسعلی مقابل کاراته‌کای ژاپنی پس از تساوی صفر – صفر در هانتی برنده تاتامی شد و به فینال راه یافت.

در کومیته انفرادی بانوان هم تیم کشورمان با کسب یک نشان طلا (حمیده عباسعلی) و یک برنز (شیما آل‌سعدی) دست یافت. سارا بهمنیار، طراوت خاکسار و مبینا کاویانی نیز از رسیدن به مدال بازماندند. در کاتای نیز تیم کاتای تیمی بانوان به مدال برنز دست یافت.


منتخب امروز


ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟