ادامۀ درگیری میان طالبان و داعشیان در جوزجان و تلفات برخواستۀ تازه


دفتر مطبوعاتی والی جوزجان می‌گوید که از چند روز بدینسو درگیری میان گروه‌های طالبان و داعش در این ولایت جریان دارد و در تازه‌ترین درگیری، 17 تن از هردو طرف کشته و زخمی شدند. محمد رضا غفوری، سخن‌گوی والی جوزجان می‌گوید که در درگیری تازۀ گروه‌های طالبان و داعشیان، 9 تن از هر دو طرف کشته و 8 تن دیگر شان زخمی شدند. آقای غفوری...

ادامۀ درگیری میان طالبان و داعشیان در جوزجان و تلفات برخواستۀ تازه

دفتر مطبوعاتی والی جوزجان می‌گوید که از چند روز بدینسو درگیری میان گروه‌های طالبان و داعش در این ولایت جریان دارد و در تازه‌ترین درگیری، ۱۷ تن از هردو طرف کشته و زخمی شدند.

محمد رضا غفوری، سخن‌گوی والی جوزجان می‌گوید که در درگیری تازۀ گروه‌های طالبان و داعشیان، ۹ تن از هر دو طرف کشته و ۸ تن دیگر شان زخمی شدند.

آقای غفوری می‌گوید که در بین کشته شده‌گان یک پزشک و سه زن که مربوط  گروه داعش می‌باشند، نیز شامل‌اند.

به اساس اطلاعات آقای غفوری، درگیری میان دو طرف در ولسوالی‌های درزآب و قوش تپه‌ ولایت جوزجان صورت گرفته‌است.

هنوز دلیل درگیری میان گروه‌های داعش و طالبان روشن نیست، اما ظاهرا دیده می‌شود که داعشیان به دنبال افزایش ساحۀ نفوذ شان در ولایت‌های شمالی‌ اند و طالبان به آنان اجازه نمی‌دهند.

گفتنی‎‌ست که درگیری میان طالبان و داعشیان شش روز قبل در جوزجان آغاز گردیده و هنوز هم ادامه دارد.

به تازه‌گی گروه طالبان در یک درگیری با داعشیان سه زن داعشی را زنده بازداشت کردند و پس از تجاوز جنسی گروهی، آنان را کشتند.

زنان کشته شدۀ داعشی، شهروندان چچین و اوزبیکستان بودند و قابل یادآوری‌ست که در بین جنگ‌جویان داعشیان، یک تعداد از شهروندان خارجی نیز فعالیت دارند.

گروه‌های داعش و طالبان در مورد درگیری‌های صورت گرفته تا هنوز اظهار نظر نکرده‌اند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...