پاکستان 29 مهاجر افغان را به اتهام تجلیل از سالگرد استقلال افغانستان،‌ بازداشت کرد


به اساس گزارش‌ها، پولیس پاکستان ده ها تن از شهروندان افغان را به اتهام تجلیل از صدمین سال روز استقلال افغانستان بازداشت کرده اند. مقام های پولیس پاکستان با تایید این خبر می گویند که 29 شهروند افغانستان را به اتهام تجلیل از صدمین سال روز استقلال افغانستان در شهر پشاور پاکستان زندانی کرده اند. عنایت علی سخنگوی پولیس پاکستان به رسانه ها...

پاکستان 29 مهاجر افغان را به اتهام تجلیل از سالگرد استقلال افغانستان،‌ بازداشت کرد

به اساس گزارش‌ها، پولیس پاکستان ده ها تن از شهروندان افغان را به اتهام تجلیل از صدمین سال روز استقلال افغانستان بازداشت کرده اند.

مقام های پولیس پاکستان با تایید این خبر می گویند که ۲۹ شهروند افغانستان را به اتهام تجلیل از صدمین سال روز استقلال افغانستان در شهر پشاور پاکستان زندانی کرده اند.

عنایت علی سخنگوی پولیس پاکستان به رسانه ها گفت که دلیل بازداشت شدن این افراد نداشتن مجوز برای برگزاری این مراسم بوده است.

این در حالی است که ۲۸ام اسد مصادف بود با صدمین سال‌گرد استرداد استقلال افغانستان که در سراسر افغانستان از ان یادبود به عمل آمد.

چندین کشور جهان به شمول امارات متحده عرب، ترکیه و چین به مناسبت صدمین سالگرد استقلال افغانستان، بخشهای از شهر را به رنگ پرچم افغانستان نور افشانی کردند که از آن جمله برج خلیفه از بلندترین برج‌های دنیا شب گذشته با رنگ پرچم افغانستان مزین شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل