مصرف بی رویه انرژی در کشور به اشتغال و درمان آسیب می زند


مصرف بی رویه انرژی در کشور به اشتغال و درمان آسیب می زند

ری- معاون استاندار تهران با اشاره به مصرف آب و برق در کشور گفت: مصرف بی رویه انرژی در کشور به اشتغال و درمان آسیب می زند.


هدایت الله جمالی پور بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه جلسه شورای اداری استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه طبق معمول گزارشی از وضعیت عملکردی دستگاه های اجرایی استان ارائه شد و یکی از بحث ها و دغدغه های اصلی دولت و نظام مصرف برق، آب و گاز است که در جلسه امروز به این مسئله پرداخته شد.

جمالی پور در ادامه با اشاره به مصرف برق افزود:متاسفانه باید اعلام کنیم که ما ملت پرمصرفی هستیم و توجهی به قیمت تمام شده امکانات و خدمات ارائه شده نداریم چرا که دولت برای تولید برق، آب و گاز یارانه زیادی پرداخت میکند اما مشاهده می کنیم که در مصرف این خدمات ارائه شده توجه نمی شود.

وی گفت: به دلیل سرمایه گذاری هایی که در زمینه مصرف خدمات ارائه شده اتفاق نیافتاده است و وسعت ساخت و سازها و توسعه صنعتی کشور هم اکنون با کمبود برق مواجه هستیم و در تابستان این کمبود بیشتر احساس می شود و در برخی مناطق قطعی رخ می دهد.

معاون استاندار تهران اظهار داشت: طی گزارش برق منطقه ای استان تهران و با توجه به مصرف بالای انرژی ها در کشور باید تجدید نظر در مصرف و نوع رفتار مردم با خدمات صورت بگیرد و اگر بخواهیم از این کسری ها کشور را عبور بدهیم لازم است که صرفه جویی را رکن اول زندگی قرار بدهیم.

جمالی پور با اشاره به اینکه همه ما در قبال مصرف انرژی مسئول هستیم و باید برنامه ریزی بهتری در مصرف داشته باشیم گفت: متاسفانه کشور ما در مصرف نان وهمه اقلامی که در اختیار ما قرار دارد دچار پر مصرفی هستیم اما چون برق و آب حیات بخش است می تواند به اشتغال و درمان مردم آسیب وارد کند لذا باید حساسیت بیشتری در این زمینه داشته باشیم و اجازه ندهیم که دچار کمبود بشویم.

فرماندار ویژه ری به موثر بودن این گردهمایی اشاره کرد و افزود: از فواید این گردهمایی ها و برگزاری شوراهای اداری اگاهی پیدا کردن از وضعیت کاری دستگاه ها است و هم تعاملی بین دستگاه ها ایجاد می شود و لذا این جلسات کمک کننده و هدایتگر محسوب می شوند.

کد خبر 4349901

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی